Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 755

Babino zlato ili dedina sorta!

0

Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju „Babino zlato ili dedina sorta“ koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.

U vremenu transparentnosti PR više ništa ne može sakriti

0

Odnosi s javnošću bili su zamišljeni kao društvena tehnologija za ocenjivanje i brigu o društvenom poverenju. Onda se pojavijo novinarstvo marki, marketing sadržaja, integrisano komuniciranje i mnoge druge stvari koje nude isto, ali još i bolje. Šta to znači za odnose s javnošću? Deo odgovora na ta pitanja u sklopu predavanja „Smrt odnosa s javnošću“ na Weekend Media Festivalu daće dr. sc. Dejan Verčič, profesor i šef Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani.

Smartfon korisnici u aplikacijama provode više vremena nego ranije

Iako naši smartfoni mogu da obavljaju osnovne funkcije i dolaze sa preinstaliranim aplikacijama koje omogućavaju surfovanje webom, slanje poruka, slušanje muzike i gledanje videa, tu su i dodatne aplikacije koje omogućavaju obavljanje nekih naprednijih aktivnosti u odnosu na one koje standardno obavljamo na telefonu.

Storytelling. Story doing. Story being.

0

misa (2)Svako od nas kao pojedinac ili organizacija, ima svoju priču, svesni mi toga ili ne. Priče su nam potrebne da bi razumeli, kako sebe, tako i svet oko sebe. Pričama oblikujemo svoj identitet, dajemo mu vrednost i granice, ali takođe uz pomoć priča predstavljamo sebe drugima i pokušavamo da uspostavimo željeni ugled.

AdAge: Budućnost TV oglašavanja i tehnologije

SVET – Navika gledanja televizije dragatično se izmenila u poslednje dve godine, ali agencije tvrde da mogućnost gledanja TV programa na više uređaja i ekrana omogućava brendovima da lakše dođu do potrošača.

Renderspace – digitalna agencija godine u Sloveniji

0

REGION – WEBSI Internet prvaci 2014 – događaj je koji već treću godinu zaredom nagrađuje najbolje digitalne projekte u Sloveniji. Stručni žiri sa ukupno 54 članova ocenio je 79 projekata i između njih, kroz bodovanje, odabrao Renderspace za najbolju digitalu agenciju u 2014. godini.

Ključ uspeha je u dobrom sadržaju!

Lea Stanković iz agencije Communis DDB predstavila je, na nedavno održanoj konferenciji Digital 2014, tri najnovija svetska trenda u oblasti marketinga i oglašavanja.

Konkurs „Beat the Drum for a Change“

0

REGION – Međunarodni advertising festival Golden Drum i ove godine nudi mnogo zanimljivih predavanja i programskim događaja specijalno dizajniranih za mlade talente.

Rekordnih 135 prijava za SoMo Borac!

0

REGION – SoMo Borac je okupljalište digitalnih profesionalaca na Weekend Media Festivalu na kojem se nagrađuju najbolji radovi iz društvenomrežnih, odnosno mobilnih kategorija. U žiriju koji je ocenjivao radove sedelo je 18 digitalnih stručnjaka iz celog regiona, koji su se sastali u petak, 12. septembra, i tokom celog dana, odlučivali o najboljima. Ove godine zabeležen je rekordan broj prijava, njih čak 135, što je za 35 prijava više u odnosu na prošlu godinu.

Kreativnost na prvom mestu!

2

Agencija McCann Beograd na reviji BalCannes prijavila je veliki broj raznovrsnih i zanimljivih kampanja koje su obeležile prošlu godinu i koje javnost i dalje pamti.