Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li će nakon ovoga metafore u reklamama otići u istoriju?

SVET – Prošle nedelje Red Bull je izgubio slučaj na sudu, nakon što su ih tužili ljudi koji kažu kako ih je ova kompanija prevarila, obećavajući im krila ako popiju pomenuti energetski napitak.
Ova kompanija optužena je da je sloganom „Red Bull – daje ti krila“ obmanula kupce i sada mora svakome, ko ih je tužio i navodno kupio ovaj napitak od 2002. godine do danas, da isplati 10 dolara. Kako pišu američki mediji, Red Bull će morati da isplati milione dolara nezadovoljnim američkim građanima.
Nikakav dokaz o kupovini tog pića nije tražen. Sve što “prevareni” kupci treba da urade jeste da ispune formular i pošalju ga mejlom ili faxom, a ako žele mogu tražiti i Red Bull proizvode u vrednosti od 15 dolara.
A šta je sa vernim Red Bull fanovima koji ne žele da tuže ovu kompaniju? Oni neće dobiti svojih 10 dolara? Hoće li ovakva presuda razljutiti verne Red Bull kupce koji bi vrlo rado dobili gajbu pića besplatno? Da li su oni prevareni? Sada se Red Bull suočava sa problemom, kriznom situacijom, zbog koje bi mogao izgubiti svoje verne kupce.
Jedna od opcija koja bi mogla spasiti situaciju jeste da Red Bull okrene ovaj problem u svoju korist i ohrabri fanove da pričaju o tome kako im je Red Bull, figurativno, dao krila, a za uzvrat bi oni dobili 10 dolara vredan kupon za Red Bull proizvod. Iako bi to značilo da moraju uložiti još 13 miliona dolara, ovakva kampanja bi im mogla vratiti dobru reputaciju i smanjiti dalji gubitak. Svi mediji bi pisali o ovakvoj kampanji jer fanovi koji bi snimali videe, pisali članke, slali fotografije sigurno bi bili maštoviti, a trenutno im ne treba još jedna fiktivna reklama i čini se da je u ovakvoj situaciji najbolji PR veran kupac.

Više informacija o ovome pročitajte na portalu The Drum.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!