Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 756

Inovativan IKEA bilbord-stan

0

SVET – Kompanija IKEA, u saradnji sa marketing agencijom Ubi Bene, kreirala je bilbord-stan na koji možete da se popnete. Ova impresivna outdoor instalacija postavljena je u francuskom gradu Clermont-Ferrand, povodom otvaranja 30. IKEA prodavnice.

Čak 148 prijavljenih projekata na BalCannes!

0

REGION – Revija reklamnih agencija BalCannes, koja se održava u okviru Weekend Media Festivala, opravdala je titulu marketinškog događaja godine u regionu. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave.

Predstavljen prvi priručnik za preduzetničko novinarstvo

Prvi priručnik namenjen novinarima koji planiraju da pokrenu sopstvene medijske projekte na vebu predstavljen je u okviru drugog seminara o preduzetnićkom novinarstvu koji je održan od 10. do 12. septembra u Beogradu.

SPORTO nagrade za ceo region

0

Društvo za marketing Slovenije i Sporto konferencija nagradiće i ove godine najbolje u oblasti marketinga i sponzorstva u sportu. Od ove godine Sporto nagrade u svim kategorijama otvorene su za radove iz celog jadranskog regiona, a njih će ocenjivati stručni žiri sastavljen od međunarodnih stručnjaka iz ove oblasti (70%), kao i stručna javnost (30%).

Elektronska trgovina nije budućnost, već sadašnjost!

1

Oko 14% građana Srbije do sada je kupovalo preko Interneta, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Masmi, sprovedeno u maju ove godine na nacionalnom reprezentativnom uzorku od 600 ispitanika. Više građana kupuje preko domaćih nego preko stranih sajtova, a istraživanje je pokazalo i da je 76 odsto onih koji kupuju preko Interneta obavilo makar jednu kupovinu preko domaćih sajtova u poslednjih godinu dana. Preko Interneta se najčešće plaća platnim karticama – kreditnim ili debitnim (36 odsto), pouzećem – gotovinom (29 odsto) i preko elektronskog ili mobilnog bankarstva (19 odsto), navode u agenciji Masmi.

Poznate ličnosti u Srbiji na Instagramu podržale adidas Originals

0

Po uzoru na poznate ličnosti širom sveta i kod nas je Instagram postao jedna od najkorišćenijih društvenih mreža za brojne muzičare, glumce i spotiste. Trenutno je na Instagramu aktuelna domaća kampanja za novu kolekciju adidas Originals ZX Flux patika, a svoju podršku fotografisali su i postovali: Sara Jovanović, Marija Kilibarda, Ivana Maksimović, Gru, Struka, Jelisaveta Orašanin, Bojan Perić, Nikola Demonja…

McCann Podgorica po drugi put na BalCannesu!

0

REGION  – Agencija McCann Podgorica prijavila je dve kampanje za reviju BalCannes na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu. Ovo je drugi put da agencija McCann Podgorica učestvuje na BalCannesu gde je prošle godine kampanja ove agencije „Nemoj da zakasniš“ imala velikog uspeha ušavši po prvi put kao kampanja jedne crnogorske agencije među 25 najboljih.

Pojedinci postaju vlasnici (digitalnih) medija!

0

Dr Dušan Stojaković odžao je juče u In Centru predavanje na temu „Digitalnim komunikacijama (ustanova kulture), sa manje novca, do više (pozorišne) publike“, a u okviru DSOJ programa „PReobrazuj se!“.

Fokus na BTL kampanjama

0

Moderne marketinške kampanje sve više postaju specijalizovane i preporučuju proizvod uskom segmentu potrošača od kojeg se očekuje najbolja reakcija. Prodaja ne predstavlja uveravanje kupca zbog čega treba da kupi naš brend, već stvaranje uslova u kojima će kupci uveriti sebe.

Nova vizija u novom ruhu

0

REGION – PR ARENA Balkans Student Public Relations Conference održaće se 18. i 19. oktobra u hotelu Hollywood u Sarajevu. Konferencija je utemeljena po uzoru na slovenski studentski zbor te je svoju viziju započela kao nacionalni edukativni događaj. Ubrzo se pozicionirala kao vodeći komunikacijski događaj koji okuplja studente.