Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako izgleda radni dan marketing stručnjaka?

Da li svako jutro zvonjavu budilnika doživljavate kao da je neko ispalio hitac iz pištolja, a vi ste na startnoj liniji, odakle trčite još jednu trku i radni dan sa izazovima, vremenom i „teškim“ ljudima na poslu?
Za većinu marketara početak jutra podseća na scenario u prethodnom pitanju. Radni dan im ispunjava žurba da se postavljeni zadaci odrade i postignu određeni ciljevi, ali se na tom putu suočavaju sa mnogobrojnim ometačima iz okoline (nije isključeno ni samosabotiranje) koji umanjuju njihovu produktivnost.
Rezultati istraživanja kompanije AtTask, o usponima i padovima marketara u toku jednog radnog dana, prikazana su u vidu infografika. Npr. 37% marketara na poslu provodi jedan do dva sata u čitanju i odgovaranju na e-mail poruke, dok 36% na ovu aktivnost troši tri do četiri sata. Oko 35% za smanjenu produktivnost okrivljuje često prekidanje u radu i ometanje od strane saradnika ili drugih osoba sa kojima dolaze u kontakt, dok 26% stručnjaka smatra da do smanjene produktivnosti dolazi zbog pojave prepreka u radu i neočekivanih projekata.

Izvor: Prototip

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!