Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 749

Šta deluje u digitalnom oglašavanju i zašto?

0

REGION – IAB je objavio izveštaj na temu – šta deluje u digitalnom oglašavanju i zašto, pri čemu najviše pažnje posvećuje digitalnim oglašivačkim kampanjama koje su osvojile nagrade IAB MIXX.

Interbrend 2014.

0

SVET – Brend i logo američke IT kompanije Epl proglašeni su najvrednijim i najmoćnijim na svetu u novom godišnjem izveštaju „Interbrend best global brends“.

Kraj zablude o čitanosti novina!

Agencija Research Solutions Partner sprovela je od 16. do 28. avgusta ove godine istraživanje čitalačke populacije dnevnih novina u Srbiji. Istraživanje je sprovedeno CATI metodom na četvoroetapnom, slučajnom uzorku od 1.170 ispitanika. Osnovni kriterijum za kvalifikaciju bio je čitanje dnevne štampe bar jednom nedeljno.

Kreativno odlučivanje

0

Kvalitet odluka menadžeri mogu poboljšati na dva načina: efikasnijim sistemom odlučivanja (podeljenim u nekoliko koraka) i grupnim donošenjem odluka. Da bi odluke bile kvalitetne, uspešni menadžeri obično razrađuju sistematičan i logičan pristup njihovom donošenju.

Fokus na etiku, vrednost i sadržaj u odnosima s javnošću

0

REGION – Deseta, jubilarna, ali i poslednja regionalna, edukativna konferencija o odnosima s javnošću Proactive u organizaciji agencije Prime Communications održaće se na Kozari će se od 16. do 18. oktobra.

Otvori svoj grad uz Heineken®

0

Svojom novom globalnom kampanjom „Cities of the world“, Heineken® ima za cilj da inspiriše ljude da otkriju tajne šest svetskih prestonica zabave i avanture – Njujorka, Londona, Šangaja, Amsterdama, Berlina i Rio de Ženeria. U okviru kampanje organizovan je i kviz „Heineken Cities“ u kom svaki učesnik, koji se prijavi na zvaničnu Heineken® internet stranicu preko svog Fejsbuk naloga, ima priliku da otkrije svoj idealan grad i osvoji pozivnice za jedinstveno Heineken iskustvo.

EUROBEST donosi novo iskustvo učenja

0

SVET – Ove godine, vodeći evropski festival kreativnosti ponudiće ​​program sa najviše interaktivnog sadržaja do sada. Od 1. do 3. novembra na Eurobestu u Helsinkiju moći ćete učestovati u različitim seminarima, okupljanjima i radionicama koje će omogućiti posetiocima da stvore sopstveno iskustvo i da se prepuste putovanju koje će im doneti nova znanja i veštine.

Kompanije u Sloveniji povećavaju ulaganje u marketing!

0

REGION – Skoro jedna petina kompanija iz Slovenije planira u 2015. godini da poveća budžete za marketinške aktivnosti, a polovina njih će zadržati budžet na istom nivou kao i ove godine, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Interstat.

Know-How…Know-Wow

0

Hiljade knjiga ispisane su na temu liderstva i menadžmenta i u njima se, između ostalog, ističu suštinske razlike između uloga lidera i menadžera. Svima je jasno da su te uloge veoma različite, ali nije baš svima jasno da su obe podjednako važne za uspeh jedne organizacije. Često se preteže na jednu ili drugu stranu, što na kraju kvari balans i može dovesti do „skretanja” na pogrešan put.

Svetski stručnjaci na konferenciji PRilika 2014.

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.