today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U svakoj krizi imamo poražene i pobednike!

Valerija Prevolšek, direktorka firme Media Pool, organizatorka i vlasnica brenda SEMPL, specijalno za Marketing mrežu govori o kakvom će „preporodu“ biti reč na konferenciji, koji medijski trendovi su obeležili 2014. i da li je komunikaciona industrija preživela krizu.

Ovogodišnji SEMPL će biti održan pod nazivom „Reborn“. O kakvom „preporodu“ je reč?
Radi se o tome da se svako jutro budimo u novoj realnosti, u svetu inovacija, kreacija i pričanja priča. I više nego ikada pre, medijski trendovi se vrte oko ljudi. Oko svih nas koji se ne prilagođavamo više novoj realnosti, već u njoj jednostavno živimo. I oko svih onih koji drugačije uopšte ne znaju da razmišljaju, stvaraju i žive. Preporođeni ulazimo u budućnost, gladni novog znanja, spremni na svakodnevne izazove i neopterećeni starim. I upravo je taj preporod medijsko-komunikacione branše u kojoj već živimo i stvaramo na novo, u centru ovogodišnje konferencije SEMPL.

Koliko se, prema Vašem mišljenju, upotreba marketinških komunikacija razlikuje u zemljama jadranskog regiona i u kom segmentu najbolje vidimo tu razliku/sličnost?
Mislim da po praćenju i poznavanju trendova ne zaostajemo za ostalima. U upotrebi se, naravno, vidi zaostatak. Činjenica je da zbog geografskih i privrednih faktora neka stvar naš region i zaobiđe ili na tržište dođe vrlo prilagođena i sa zakašnjenjem. Ali sve ono što se trenutno dešava u medijsko-komunikacionom svetu dolazi nezadrživo i do nas i mislim da ima sve više dobre prakse i inovativnih rešenja i kod nas.

Koji su medijski trendovi obeležili 2014. i šta možemo očekivati u 2015. godini u našem regionu?
Prvi trend je sigurno just-in-time marketing, koji na glavu okreće sva pravila komunikacije, dugo planirane akcije i samodovoljnost brendova. Donosi svežinu, inovativnost i dinamičnost. Drugi trend je RTB, trend u oblasti zakupa koji se razvija brzinom svetlosti i gde algoritamski alati postavljaju nove graničnike struke. Zatim eksplozija svega što je mobilno, te brisanje granice između televizije i ostalih oblika video sadržaja. Google, Twitter i Facebook se sa svakom promenom pokazuju kao pravi takmičari za velike televizijske budžete. I ti trendovi će pre ili kasnije da zahvate i naš region.

Da li je komunikaciona industrija, prema Vašem mišljenju, preživela krizu i možemo li očekivati pomake u narednoj godini?
U svakoj krizi imamo poražene i pobednike. I pobednici su krizu preživeli, pa ne samo to, preko nje su prešli još jači nego pre. Radi se o tome da pravovremeno i odgovarajuće reaguješ na promenjene uslove i pobednici znaju i taj pravi trenutak da prepoznaju. I narednoj godini će se videti ko ima tu sposobnost neposredne reakcije na promene i uvođenje inovativnih novosti koje će da privuku potrošače.

Zašto kolege iz regiona ne bi ove godine smeli da propuste SEMPL?
Možemo da kažemo da će ovogodišnji Sempl programski da bude najjači Sempl do sada. Ugostićemo svetski poznata imena, ali teško je izabrati samo jedno. Svi predavači su ne samo dobri govornici, već i izuzetno simpatični sagovornici. Na ovogodišnjem Semplu ćete verovatno da me vidite samo u predavaonici i nadam se da će mi što više znanja željinih ljudi praviti društvo u prvim redovima.
Sigurna sam da ćemo ubrzo uspeti da ostvarimo viziju da Sempl postane sinonim za odličan događaj za koji svi znaju i koji je potrebno posetiti. Iako nemamo status »kul kreativnog festivala«, svake godine nudi više i bolje. Verovatno sa sigurnošću mogu da tvrdim da smo jedni od retkih u regionu koji imaju tako kvalitetan i raznovrstan program. Naravno, ne nedostaje nem ni dobre zabave i druženja, ali to ne sme da bude jedino što dobiješ na događaju za koji platiš kotizaciju. Sempl mora da ostane događaj koji opravda investiciju svakoga ko dođe i time uloži u svoje znanje i razvoj.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!