today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Završena PRilika 2014!

PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, završena je u subotu u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnje PRilike.
Drugi dan konferencije započeo je interaktivnom radionicom Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i nekadašnjeg glavnog savetnika za odnose s javnošću u BBC-u, na temu „Krizna komunikacija u eri društvenih medija“.
„Sve krize su predvidive. Možemo da predvidimo šta će se našoj kompaniji ili organizaciji desiti, jedino što ne možemo predvideti je kada i gde. Što znači, ako su sve krize predvidive, možemo se na vreme pripremiti za njih“, rekao je Stil tokom radionice, i dodao da je pisanje i uvežbavanje plana za potencijalne krizne situacije ulaganje u buduću vrednost svake kompanije.
Nakon radionice i simulacije krize na sceni, usledile su studije slučaja kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu i Telenor banke, kao i predavanje predsednika Upravnog odbora Publicis Group Serbia Miše Lukića na temu „Storytelling. Story doing. Story being.“
„Jasno određivanje sopstvene velike priče jedan je od najsnažnijih alata u modernom biznisu, pošto takva priča definiše strateški pravac kompanije i njenih brendova. Od krucijalnog značaja je otkriti svoju autentičnu priču koja je istovremeno i relevantna i različita, jasno određena i neophodna da bi olakšala donošenje pravih odluka u svim sferama biznisa“, rekao je Lukić tokom predavanja.
Drugi dan konferencije PRilika završen je panelom na temu „Vašar taštine“, u okviru kog su učesnici razgovarali na temu reputacije PR struke – šta to pozitivno, a šta negativno utiče na ugled struke, uz primere iz prakse i savete.
Na konferenciji PRilika 2014 predstavljeni su i najnoviji rezultati globalnog istraživanja European Communications Monitor za Srbiju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!