Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 750

McCann Beograd i McCann Tirana u finalu Golden Druma

0

Ostalo je još nekoliko dana do početka Golden Drum festivala, najprestižnijeg advertajzing festivala u centralnoj i istočnoj Evropi. Objavljene su i prve liste finalista. McCann Beograd i McCann Tirana ušle su u finale sa kampanjama Drama u taksiju (za sada je kampanja u finalu u dve kategorije Direct Campaigns i PR) i Poštujmo i žive (Events i PR).
Agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluju i agencije McCann Beograd, McCann Skopje, McCann Podgorica, McCann Tirana i McCann Sarajevo, proglašena je za najuspešniji komunikacioni sistem u 2013. godini u ovom delu Evrope, i ove godine će se na festivalu u Portorožu predstaviti sa svojim najboljim radovima.

Storytelling evolucija

0

Kroz istoriju moć storytellinga korišćena je između ostalog, kako bi se podelilo i prenelo iskustvo, vrednosti i mudrost. Priče su preuzimale mnogo različitih formi, adaptirale se na nove medije, od antičkog pripovedanja, do savremenog oblika – digitalnog pripovedanja priče, generacijama unazad traje potreba za pripovedanjem priča, a mediji koji se koriste, konstantno evoluiraju.

Samo za radoznale!

0

Povodom obeležavanja 25 godina rada Muzeja nauke i tehnike, u beogradskom bioskopu Cineplexx priređeno je nesvakidašnje iznenađenje posetiocima jedne večernje projekcije. Umesto očekivanog američkog blokbastera, na velikom platnu pojavio se prvi srpski igrani film iz 1911. godine, „Karađorđe”, poznat i pod nazivom „Život i dela besmrtnog vožda Karađorđa“.

Runner Game brendovima omogućava da se istaknu na Facebooku

Socialpuzzle, proizvod digitalne agencije Degordian, plasirao je novu generičku Facebook aplikaciju – Runner Game. Aplikacija je inspirisana igricama u kojima korisnik u neograničenom vremenu mora postići što bolji rezultat izbegavajući prepreke i čuvajući živote igrača. Ovakve aplikacije do sada nisu bile dostupne oglašivačima s manjim budžetom zbog visoke cene, a s porastom popularnosti aplikacija raste i potražnja za njima.

Telenor Samit mladih 2014

0

Telenor Srbija otvorio je konkurs u okviru koga traži dvoje predstavnika Srbije na globalnom Samitu mladih, koji se organizuje u decembru, u saradnji sa Nobelovim centrom za mir. Konkurs je otvoren za sve mlade iz Srbije, od 18 do 25 godina, koji teže ka tome da doprinesu društvenim promenama i veruju da upotreba digitalnih komunikacija našu zajedničku budućnost može da učini boljom. Svi zainteresovani prijave mogu da podnesu do 17. oktobra na sajtu http://www.telenor.com/innovation/youthsummit/.

Oglasi i reklame u starim srpskim novinama

Pre pojave radija i televizije, novine su igrale ključnu ulogu u informisanju stanovništva, ali i u razvoju oglašavanja i reklamiranja. Univerzitetska biblioteka „Svetozar Marković“ digitalizovala je 400.000 stranica starih srpskih novina iz svog fonda, koje su korisnicima dostupne onlajn.

Meri metrom, obeleži kredom, seci sekirom!

0

REGION – U šumarstvu se metodologija merenja i odlučivanja nije menjala dosta dugo i svi su njome zadovoljni. U odnosima medij/agencija/oglašivač težimo ka preciznijim merenjima, pouzdanijim istraživanjima i vezom između dobijenih podataka i poslovnih odluka, koje se na temelju njih donose.
Ali da li je to zaista tako? Krenimo redom.

Održan prvi seminar o komunikacijama u finansijama i bankarstvu

0

REGION – U petak u Zagrebu održan je prvi seminar o komunikacijama u finansijama i bankarstvu u regionu. Seminar je organizovala zagrebačka agencija za komunikacijski menadžment, Apriori komunikacije, koja ima svoje kancelarije u Skopju, Mostaru, Istanbulu, Londonu i Dohi, a već punih 14 godina u okviru brenda PRO.PR Interactive sprovodi razne edukativne programe iz oblasti komunikacijskog menadžmenta i srodnih disciplina.

Najveći kreativni umovi 21. veka u Beogradu

0

Danas počinje još jedna nedelja kreativnosti u Beogradu, Belgrade Design Week, tokom koje će posetioci imati prilike da poslušaju predavače iz više od 20 zemalja, iz različitih kreativnih industrija, pogledaju brojne izložbe i učestvuju u najrazličitijim radionicama.

Kako se radio preselio na Internet?

Uprkos velikoj finansijskoj krizi koja je zahvatila radijsku industriju u Srbiji, izuzetno je malo onih stanica koje su uspele da je bezbolno prebrode, a još je manji broj onih koje su na vreme prepoznale mogućnosti Interneta kao novog izvora zarade i uticaja.