today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde najduže traju kampanje i ko je najviše izložen reklamama?

U Srbiji se onlajn reklamna kampanja jednom korisniku u proseku prikaže 11 puta, dok je u Poljskoj taj broj skoro tri puta veći. Najnoviji izveštaj Gemiusa o efikasnosti kampanja, takođe pokazuje da Rumunija ima najmanji prosečni broj prikaza.
Izveštaj Gemius AdMonitor prikazuje podatke koji se tiču veličine i efikasnosti onlajn reklamnih kampanja. Studija pokriva period od februara do jula 2014.godine, a odnosi se na Centralnu i Istočnu Evropu.

Koliko prikaza je zabeleženo po kampanji?
Najveći broj prikaza je isporučen u Češkoj i Poljskoj (u proseku 20 miliona prikaza po kampanji). Sa druge strane u Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj, oglašivači kupuju najmanji broj prikaza (2-3,5 miliona u proseku).

Korisnici u Srbiji su najviše izloženi reklamama
Srbija drži najveći broj prosečnih prikaza jednom korisniku u regionu (11), a iza nas su Hrvatska i Slovenija sa prosečno devet impresija. Najmanje prikaza se isporuči u Rumuniji i Bugarskoj. Zapadnije, Poljska ima primat, dok se u Ukrajni beleži najmanja izloženost reklamama (prosečno 6 prikaza jednom korisniku u jednoj kampanji).

Kampanja najduže traje u Hrvatskoj
Analiza pokazuje da kampanja u regionu najduže traje 45 dana u proseku i to u Hrvatskoj, u Sloveniji nešto kraće (36 dana), dok kampanja najkraće traje u Srbiji (34 dana u proseku). Što se tiče Istočne Evrope, Češka prednjači sa prosečnim trajanjem kampanje 97 dana, a u Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumuniji reklame se prikazuju prosečno dva meseca.
Podaci su izvučeni iz gemiusAdMonitor-a, izveštaja o efikasnosti reklamnih kampanja sprovedenih na internetu (gemiusDirectEffect) i podataka koji su prikupljeni kroz alat za upravljanje reklamnim prostorom (AdOcean). Izveštaj obuhvata 11 zemalja centralne i istočne Evrope gde Gemius prati najmanje 50 od sto onlajn kampanja (Srbija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Mađarska, Litvanija, Letonija, Rumunija, Slovačka, Slovenija).

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!