today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveće okupljanje PR profesinalaca u regionu

PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, namenjena stručnjacima iz oblasti komunikacija, svečano je otvorena danas u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnjeg događaja.
Konferenciju je otvorio Ivan Jakšić, predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) zahvalivši se svim gostima, a posebno predavačima koji će danas i sutra, koliko konferencija traje, podeliti svoja dragocena iskustva sa učesnicima.
Prvi dan PR stručnjacima predstavili su se renomirani predavači iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i dva vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremi Galbrait, globalni direktor za strateško komuniciranje i generalni direktor Burson-Marsteller mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku, koji je govorio o 10 globalnih komunikacionih trendova, kao i Pol Holms, osnivač i CEO, Holmes Report & SABRE awards, čije je predavanje na temu izazova sa kojima se PR struka suočava u savremenom poslovnom svetu, izazvalo veliko interesovanje publike.
MIFO7603_resize„Aktuelni trend sa najvećim neposrednim uticajem na komunikacije je prelazak na nosive uređaje. Očekuje se da će već ove godine upotreba interneta na mobilnim aparatima premašiti tradicionalnu upotrebu Interneta na računaru. Do kraja 2014. godine, broj povezanih mobilnih uređaja će premašiti broj ljudi na Zemlji. Mobilni aparati su postali veoma duboko utkani u naše živote, nudeći praktičnost kroz neposrednost, jednostavnost i kontekst“, rekao je u toku predavanja Džeremi Galbrait.
Prvi dan konferencije predavanje je održao i Damir Jugo, dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment iz Zagreba, održana je studija slučaja kompanije Philip Morris, kao i panel diskusija na temu „Velika očekivanja“.
Nakon zavšetka prvog dana konferencije, održano je finale trećeg nacionalnog studentskog takmičenja PRilika 2014 i dodeljene nagrade studentima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!