Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 748

Popular Bruketa&Žinić OM kreirao vizuelni identitet za Ludo

0

Agencija Popular Bruketa&Žinić OM Beograd kreirala je vizuelni identitet za sladoledžinicu Ludo koja se nalazi u blizini Firence u Italiji.

SEMPL konferencija pred publikom u Srbiji

Srpski medijski stručnjaci će prvi put imati prilike da se bliže upoznaju sa SEMPL konferencijom u sredu 15. oktobra od 16h u prostoru Mikser House u beogradskoj Savamali. Direktorka SEMPL konferencije, Valerija Prevolšek, će predstaviti neke od najboljih medijskih kampanja iz regije, ali i otkriti posetiocima šta ih sve očekuje na ovogodišnjoj SEMPL konferenciji u Portorožu.

Content marketing u praksi!

0

Sadržaj koji se komunicira na Internetu najvažniji je i ujedno najzahtevniji pojedinačni segment digitalne prisutnosti svake kompanije. Sadržaj je konkretna vrednost koju kompanija unosi u komunikaciju s korisnicima, glavna supstanca svakodnevne komunikacije na društvenim mrežama, razlog zbog kojeg korisnici posećuju internet stranice kompanije i zbog kojeg im se vraćaju, zaključak je predavanja Milice Cetinić i Ane Penović sa Weekend Media Festivala.

Ima li još etike u odnosima s javnošću?

0

Sud časti Društva Srbije za odnose sa javnošću sproveo je istraživanje pod nazivom ’UnaPRedi PRaksu’, sa ciljem da se ispita primena etičke prakse i poštovanja etičkih normi u oblasti odnosa sa javnošću, a sa željom da se postojeći okviri utvrde i unaprede. Rezultati dobijeni nakon anketiranja samih PR stručnjaka ostavlja značajan prostor da se zajedno zapitamo kakve zapravo odnose sa javnošću zastupamo.

Šta je efikasna onlajn kampanja?

0

Moć određenog medija može se meriti na mnogo načina – na primer njegovom popularnošću, lojalnošću publike, brojem pregledanih strana, ili brojem prodatih štampanih izdanja ili pretplata…. Ipak, konačni argumenti su uvek troškovi, efikasnost i doseg do publike. Uz to, važno je i da imaju mogućnost reakcije u realnom vremenu u interakciji sa korisnicima.

McCann najuspešniji na Golden Drum festivalu!

0

REGION – Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je zlatnu nagradu na Golden Drum festivalu koji se održava u slovenačkom gradu Portorožu. Pored ove nagrade, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija McCann Beograd, drugu godinu za redom proglašena je najboljom agencijskom mrežom u ovom delu Evrope.

CoWorking Open Day

0

Imajući u vidu dinamiku današnjeg poslovanja i rada, postojeći modeli koji podrazumevaju rad u izolovanom kancelarijskom prostoru bez interakcije postaju prevaziđeni. Tokom poslednjih godina, „coworking prostori“ su formirani kao novi oblik radnog okruženja za aktivne ljude koji žele biti deo kulture kreativnih industrija i koji žele punu integraciju između svih koji dele taj prostor. Coworking prostor nudi zajedničko korišćenje prostorije i infrastrukture, olakšava razmenu, inspiraciju i saradnju istomišljenika profesionalaca.

Jeremy Ettinghausen danas na Belgrade Design Week!

0

Sigurno ste mnogo puta čuli slogan “Vorsprung durch Technik” („Napredak kroz tehnologiju“) u reklamama za Audi. Slogan je proslavio ovog proizvođača automobila i istovremeno označio početak svetskog uspona londonske kreativne agencije BBH koja ga je osmislila.

Suglasnik za život!

0

Povodom Evropskog dana doniranja organa, IMAGO reklamna agencija, uz podršku digitalne agencije DRAP, osmislila je za hrvatsko udruženje Transplant kampanju koja ima za cilj da javnost upozna s važnošću donošenja odluke o doniranju organa. Zadatak kampanje je podići svest o problemu i podstaknuti razmišljanje i raspravu u društvu o ovoj temi. Kampanji se pridružila i Marketing mreža doniranjem jednog suglasnika iz logotipa.

Uručene prve nagrade na 21. Golden Drum festivalu!

0

REGION – Na svečanoj ceremoniji uručene su prve nagrade 21. Golden Drum festivala. Uručeno je ukupno 29 srebrenih, 15 zlatnih bubnjeva i devet Grand Prix nagrada u kategorijama Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Direct campaigns, Public relations, Digital campaigns, Branded content i Events.