Misliš li da je marketing postao suviše dosadan?

Koliko često probaš nove stvari? Razmišljaš li „out of the box“? Gde nalaziš inspiraciju? Misliš li da je marketing postao suviše dosadan? Imaš li predlog kako da postane drugačiji? Ubeđen si da baš ti znaš koje su promene potrebne u svetu advertajzinga? Ovo su teme o kojima će se pričati na Chivas debati „12 stolica“.
„12 stolica“ je regionalna aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas, a koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti koji bi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o temama iz njihove profesije. Prva debata u Srbiji biće organizovana na temu marketinga i komunikacija i održaće se u ponedeljak 17. novembra u 17.30h u prostorijama kompanije Pernod Ricard, Bulevar oslobođenja 211.
Sa studentima će o najinteresantnijim temama diskutovati eminentni stručnjaci: Slavimir Stojanović, dizajner; Sreten Radović, direktor marketinga kompanije Ringier; Aleksandar Radoš, direktor marketinga televizije Prva; Jelena Šarenac, direktor korporativnih komunikacija kompanije Henkel; Ana Petonjić, marketing lider kompanije IBM i Nataša Kažić, direktor produkt marketinga kompanije VIP.
Platforma nosi naziv „Chivas 12 stolica“ jer u njoj, pored 6 stručnjaka, učestvuju i 6 najtalentovanijih studenata koji će biti izabrani na osnovu najzanimljivijeg pitanja iz oblasti marketinga koje postave na Chivas Regal Srbija facebook stranici. Pitanja se mogu postavljati do srede 12. novembra u 12h, a biće kontaktirani svi koji prođu užu selekciju od strane komisije.
Moderator na debati biće naša poznata voditeljka i novinarka Olivera Kovačević, koja će se truditi da od svih sagovornika dobije najadekvatnije i najsmelije odgovore. Nakon debate, svi učesnici dobiće sertifikate i potpisaće manifest sa zaključima koje su doneli, a koji će predstavljati temelj za dalji i bolji razvoj njihove profesije u Srbiji.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari