today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

HURA usvojila novi Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) usvojilo je novu verziju Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja s ciljem njegovog usklađivanja sa promenama u praksi tržišta komunikacija. Ključne promene koje novi Kodeks donosi odnose se prvenstveno na digitalno tržišno komuniciranje i oblast zaštite okoline.
Kodeks oglašavanja HURA-e služi kao skup normi i preporuka stručnjacima koji učestvuju u tržišnom komuniciranju, a prihvatanjem Kodeksa HURA svojim članicama i drugim tržišnim subjektima preporučuje primenu njegovih opštih pravila te regulisanje prakse i minimalnih standarda.
Novi kodeks kojim se revidira i nadopunjuje kodeks oglašavanja HURA-e, a koji je u Hrvatskoj u upotrebi od 2010., po prvi put u segmentu digitalnog tržišta komuniciranja poziva na odgovornost kad je u pitanju ciljano praćenje internet ponašanja korisnika pri slanju oglasa. Novine u oblasti digitalnog komuniciranja implementirane su i na teme identifikacije oglašivača, neželjene poruke, oglašavanje i decu te zabranu OBA.
Druge promene u revidiranom Kodeksu odnose na pravila o uticaju na okolinu u prilagođenom poglavlju E, koje se bavi pitanjima uticaja na okolinu te označavanja proizvoda/ambalaže i to u segmentima – naučnih istraživanja, iskrenosti tvrdnji, životnog veka, oznaka i simbola te otpada.
„Samoregulacijski se kodeksi stalno razvijaju i usklađuju s društvenim, tehnološkim i ekonomskim promenama. Ovom revizijom Kodeksa HURA je prvenstveno na primeru digitalnog komuniciranja pokazala da nastoji ići u korak s tržišnim promenama. Iako brze promene i razvoj digitalnih interaktivnih medija čine postavljanje detaljnih smernica nepraktičnim i neprikladnim, postavljanje standarda i u ovom području pokazatelj je prihvatanja društvene odgovornosti struke“, izjavio je Kamilo Antolović, član Suda časti HURA-e.
Prilikom izrade kodeksa HURA je koristila smernice Konsolidovanog kodeksa ICC-a (Međunarodne trgovačke komore) prilagođavajući ga lokalnim potrebama te hrvatskoj oglašivačkoj i praksi tržišnog komuniciranja.

Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja dostupan je na sledećem linku.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!