REGION – Hrvatska digitalna agencija Akcija predstavila je novi vizuelni identitet i proširenu paletu usluga kojima se želi pozicionirati kao jedna od ključnih agencija koja u potpunosti pokriva sve segmente brzorastućeg tržišta digitalnog marketinga.
Nakon tri godine uspešnog poslovanja na tržištu digitalnog marketinga, iskorak prema „full service“ digitalnoj agenciji bio je očekivan potez kojim se izlazi u susret sve većim očekivanjima korisnika, navodi se u saopštenju ove godine.
„Agenciju smo pre tri godine osnovali kao specijalizovanu za komunikaciju na društvenim mrežama, no kroz projekte i saradnju s klijentima shvatili smo da im možemo ponuditi da na jednom mestu kvalitetno zaokruže celu online priču – od stvaranja sadržaja i izrade aplikacija pa sve do online oglašavanja“, izjavio je Ilija Brajković, partner u agenciji Akcija.
Digitalni marketing se razvija velikom brzinom, klijenti sve teže uspevaju pratiti ritam promena i to očekuju od agencija koje angažuju. Najbolji rezultati danas se postižu integracijom više različitih kanala komunikacije, a upravo u tom području Akcija vidi svoju priliku.
Novi vizuelni identitet radila je boutique agencija Stožer, čiji kreativni direktor Ivan Lijović kaže:
„Prilikom izrade novog logotipa i vizuelnog identiteta želeli smo povezati agenciju s njenom delatnošću, što smo ostvarili stvaranjem posebnog fonta prema uzorku digitalnog koda. Cilj je da vizuelno asocira na sve što je danas poznato, barem u vizuelnom smislu, kao digitalni potpis. Istovremeno smo se i poigrali s elementima tako da se čini da korisnici prolaze kroz „kod“ kako bi pročitali naziv agencije. A to nam je i bio cilj: da se i kroz samu interakciju s logotipom ljudi mogu povezati s agencijom“.
Više o digitalnoj agenciji Akcija se može naći na novoj web stranici http://akcija.com.hr