today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ključni faktori za veće investicije brendova u digitalno oglašavanje

SVET – Istraživanje Komiteta za Brand Advertising u okviru IAB Europe došlo je do novih saznanja i podataka koji klasifikuju prioritete oglašivača kada je u pitanju digitalno merenje.
Oglašivači smatraju da su stil života, način konzumiranja medija, kao i proces donošenja odluke o kupovini, veoma važni podaci za plasiranje relevantnih oglasa potrošaču u pravo vreme.

  • 81% oglašivača smatra da je poznavanje stavova potrošača u procesu donošenja odluke o kupovini važno za plasiranje relevantnog oglašavanja (86% agencija, 76% izdavača)
  • 79% oglašivača misli da su potrošačeve aktivnosti na tzv. multitasking uređajima važne za primanje propagandne poruke (73% agencija, 63% izdavača)
  • 77% smatra da će dostupnost više podataka o tome šta potrošači rade dok su onlajn pomoći da se privuče više oglašavanja na digitalne kanale (69% agencija, 59% izdavača)
  • 73% njih bi volelo da im onlajn paneli obezbede više informacija o životnom stilu potrošača, kao i informacije o njihovim stavovima i ponašanju (69% agencija i izdavača).

Kako bi se olakšalo planiranje na svim medijskim kanalima, oglašivači žele da vide istraživanja onlajn publike integrisana sa drugim medijskim istraživanjima (83% agencija; 74% izdavača) od kojih je integracija televizije značajnija u odnosu na ostale medije.

Izvor: IAB Srbija
Priredila: Milica Vještica

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!