SVET – Istraživanje Komiteta za Brand Advertising u okviru IAB Europe došlo je do novih saznanja i podataka koji klasifikuju prioritete oglašivača kada je u pitanju digitalno merenje.
Oglašivači smatraju da su stil života, način konzumiranja medija, kao i proces donošenja odluke o kupovini, veoma važni podaci za plasiranje relevantnih oglasa potrošaču u pravo vreme.
- 81% oglašivača smatra da je poznavanje stavova potrošača u procesu donošenja odluke o kupovini važno za plasiranje relevantnog oglašavanja (86% agencija, 76% izdavača)
- 79% oglašivača misli da su potrošačeve aktivnosti na tzv. multitasking uređajima važne za primanje propagandne poruke (73% agencija, 63% izdavača)
- 77% smatra da će dostupnost više podataka o tome šta potrošači rade dok su onlajn pomoći da se privuče više oglašavanja na digitalne kanale (69% agencija, 59% izdavača)
- 73% njih bi volelo da im onlajn paneli obezbede više informacija o životnom stilu potrošača, kao i informacije o njihovim stavovima i ponašanju (69% agencija i izdavača).
Kako bi se olakšalo planiranje na svim medijskim kanalima, oglašivači žele da vide istraživanja onlajn publike integrisana sa drugim medijskim istraživanjima (83% agencija; 74% izdavača) od kojih je integracija televizije značajnija u odnosu na ostale medije.
Izvor: IAB Srbija
Priredila: Milica Vještica