Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Američke medijske kompanije sve manje zavise od prihoda od oglasa

Najveće američke medijske kompanije sve su manje zavisne od cikličnog tržišta oglašavanja, pokazuju njihovi najnoviji poslovni izveštaji, prema kojima im dobit raste zahvaljujući prihodima od naknada online pružalaca usluga prenosa video sadržaja, kao što je Netflix, i naknadama od kablovskih operatera.
Time Warner, CBS Corp i Twenty-First Century Fox izvestili su o dobiti u proteklom tromesečju koja je bila veća nego što su očekivali analitičari na Wall Streetu, premda poslovni izveštaji pokazuju određene slabosti u segmentu oglašavanja.
Medijskim kompanijama ide na ruku što potrošači menjanju navike gledanja i sve više sadržaje prate putem opcija online prenosa. I dok to šteti TV rejtinzima koji odlučuju koliko će im oglašivači plaćati, tim se kompanijama otvorila mogućnost novih izdašnih izvora prihoda od naknada koju plaćaju pružaocima usluga poput Netflixa i Amazon.coma, a kojima je potreban TV sadržaj kako bi privukli pretplatnike.
Kompanija CBS, vlasnica najgledanije američke televizijske mreže, prvi je put dosad izvestila da je manje od polovine ukupnih prihoda ostvarila od usluga oglašavanja, dok su još pre nekoliko godina prihodi od oglasa bili zaslužni za više od 70 odsto ukupnih prihoda tog medijskog diva.
„Postigli smo rezultate zahvaljujući kontinuiranom rastu u našem setu izvora prihoda. Možemo videti da se svet sadržaja, monetizacija nastavlja širiti na nove uređaje i nove distribucijske platforme“, kazao je izvršni direktor CBS-a Leslie Moonves.
I ostale medijske kompanije sve se manje oslanjaju na prihode od oglasa. Televizijska mreža Fox u vlasništvu Ruperta Murdocha 26 odsto prihoda ostvarila je od oglašavanja u fiskalnoj godini koja je završila u aprilu 2014., nakon što su u godini ranije ti prihodi iznosili 30 odsto.
Prihodi od oglašavanja u televizijskoj mreži Fox pali su pet odsto u proteklom tromesečju, no kompenzovani su većim naknadama od pružalaca TV usluga, objavila je kompanija. I hitovi iz Foxovih filmskih studija takođe su doprineli neto dobiti koja je u proteklom tromesečju dosegnula 1,04 milijarde dolara. Prihodi od oglašavanja uvećani su i na njihovim programima kablovske televizije.
U Time Warneru prihodi od oglašavanja u prvih su devet meseci činili 17 odsto ukupnih prihoda, nasuprot približno 18-postotnom udelu u istom razdoblju prošle godine.
Prihodi od oglašavanja na mreži Turner smanjeni su dva odsto na međunarodnim tržištima u proteklom tromesečju, dok je u SAD-u njihov nivo stagnira.

Izvor i foto: poslovni.hr

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!