Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 342

Odsjaj reklame u Terazijskoj fontani

0

Kaldrmisane ulice Beograda na kapiji XX veka nisu ni razmišljale o spoljnjem oglašavanju, što ne znači da ono nije postojalo u svom rudimentarnom obliku.

Svetski trendovi i u srpskim prodavnicama

0

Život je sve brži, a vremena je sve manje. Zato se trgovci godinama unazad trude da potrošačima olakšaju proces kupovine i učine ih zadovoljnijim. Na primer, odabrane Sefora (Sephora) radnje na Novom Zelandu kupcima nude mogućnost da biraju između crne i crvene korpe, i na taj način prodavcima daju „signalˮ da li im je potrebna pomoć prilikom kupovine.

Hightech party na gradilištu

0

Američka globalna tehnološka korporacija NCR otpočela je izgradnju najmodernijeg kampusa, koji će po završetku okupiti sve svoje zaposlene u Beogradu u jedan poslovni centar i otvoriti vrata za stotine novih kolega. Kampus u Beogradu, najveći kampus NCR kompanije u Evropi, predstavljaće moderno i inspirativno radno okruženje za oko 4.000 talentovanih ljudi. Organizacija proslave obeležavanja početka radova na izgradnji ovog savremenog tehnološkog kampusa realizovana je uz podršku tima agencije McCann Beograd.

Srpska filmska asocijacija traži Specijalistu za komunikacije

Srpska filmska asocijacija je u potrazi za saradnikom koji će se brinuti o kreiranju i distribuciji sadržaja u vezi sa filmskom produkcijom u Srbiji, pratiti rad članova SFA i brinuti da sadržaji o snimanju u Srbiji dobiju vidljivost u domaćoj i inostranoj profesionalnoj javnosti. Pozicija je podeljena između SFA i Crater VFX Training Centra i zadataka u vezi sa zajedničkom konferencijom CGA Belgrade.

Kompanije će nastaviti da teže inovativnim strateškim pristupima kako bi osigurale konkurentsku prednost!

0

Nataša Jovanović, direktorka Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit Banke, specijalno za Marketing mrežu govori o tome da li je budućnost bankarstva u mobilnom telefonu, kao i u kojoj meri startapi i male inovativne kompanije mogu unaprediti rad banaka.

#kaktus2019: Uvek padam na dobru strategiju i na dobar kreativni insight!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Luka Pervan, Creative Director, Señor rekao je…

Dentsu: Novo razdoblje inovacija i transformacija

0

SVET – Čak 92% CMO-a iz celog sveta planira zadržati ili povećati digitalne i programatske mogućnosti, navodi Dentsu Aegis Network. Prema godišnjoj CMO studiji koju sprovodi Dentsu, većina namerava održati ili povećati svoju digitalnu sposobnost. Trend je najizraženiji u sektorima energetike, tehnologije i telekomunikacija.

#kaktus2019: Ne volim istrošene ideje!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Aleksandra Radujko, Managing Director agencije New Media Team, rekla je…

Havas Media Group pokreće novu globalnu metodologiju Mx!

0

SVET – Havas Media Group najavljuje pokretanje nove globalne metodologije Media Experience (Mx). Ona je nastala iz želje Grupe da odgovori na složenost tržišta i potrebu za sve tačnijim, personalizovanijim i kontekstualizovanijim čitanjem podataka.

Lav sa BalCannesa – trofej komunikacijske džungle

0

REGION – On nije samo nagrada – lav sa BalCannesa ima karakter i ne pristaje na bilo šta, nego, u maniru kralja komunikacijske džungle, mudro bira pobedničke agencije koje nižu uspehe.