Jedan od najnagrađivanijih kreativaca u Americi, Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor DAVID The Agency Miami (USA) otvoriće ovogodišnji festival KAKTUS 2019.
Rođen je u Brazilu, a više od 10 godina radi u zemljama poput Brazila, Portugala, Argentine i SAD-a. Tokom karijere osvojio je brojne međunarodne nagrade, uključujući 23 nagrade na Cannes Lions festivalu, od toga 7 zlatnih lavova, kao i nagrade D&AD, One Show, Clios i 3 Grand Prix na festivalima El Ojo i Wave Festivals.
Ove godine, Jean je kreirao čak tri veoma zapažene Super Bowl kampanje „Eat Like Andy“ za Burger King; „Wind“ za Budweiser i „Food Porn“ za Devour.
U 2018. izabran je od strane Business Insidera za jednog od 35 zvezda u usponu koje menjaju advertising industriju (35 under 35). Ove godine dospeo je do prestižne AdWeek liste Creative 100, gde se našao među najuticajnijim kreativnim liderima godine.
Međutim, kako kaže, najvažnije je to da i dalje veruje da advertising može promeniti svet. Želi da kreira kampanje o kojima će ljudi pričati u barovima i koje će postati deo savremene kulture.
S obzirom da je ove godine 5. jubilarni festival KAKTUS, organizatori obećavaju najkvalitetniji program do sada i veliki broj zanimljivog sadržaja 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre. Program i spisak predavača možete pronaći na sajtu festivala.