KAKTUS Talents: Reč „talenat“ u industriji ne bi valjalo vezati isključivo za „kreativnost“

Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB rekao je…

U kojoj meri je danas teško privući, ali i zadržati mlade talente u agenciji? Šta agencija može da im ponudi?
Zahvaljujući promenama u tehnologiji, načinu komunikacije, platformama koje mladi talenti (i iskusni kreativci) mogu da koriste za dokazivanje i zaradu – rad u agenciji više nije obavezna etapa u karijeri, što je i dobro i loše. Sa jedne strane, mladi talenti imaju više prostora da blesnu i dokažu svoju autentičnost i genijalnost, ali – istovremeno – ostaju uskraćeni za rad sa iskusnijim kolegama ili mentorima koji će im pomoći da izbruse talenat. Mlađe kolege, čak i neki veoma uspešni mladi kreativci nemaju uvid u to kako ova industrija funkcioniše. Agencije najpre mogu da ponude te dve stvari: dobre trenere i potpuni pregled igre, čija pravila morate da razumete da biste bili uspešni na duže staze. Dodatno, u tom metežu agencijskog života najviše možeš da naučiš o tome kako nastaju i nestaju ideje, a to je najdragocenije iskustvo.

Da li je talenat presudan za uspeh u struci?
Talenat nije presudan, on je tek neophodni preduslov, a još je bolje kada ih imate više: talenat za pregovaranje, za slušanje, za prepoznavanje ključnih reči, odnosno suštine; talenat za usklađivanje želja, potreba i ciljeva tima u okviru kojeg radite ili koji vodite, talenat za predviđanje šta sve može krenuti nizbrdo… dakle – reč „talenat“ u ovoj industriji ne bi valjalo vezati isključivo za „kreativnost“. Verujem da je svako talentovan „za nešto“ i da je najvažnije pronaći mesto na kojem taj talenat može zablistati.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari