Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 343

#kaktus2019: Budite jasni i iskreni!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Manuela Šola, General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR), rekla je…

Poster za Teslu

0

Beograd je tridesetih godina dvadesetog veka bio metropola u kojoj su se susretali proizvođači i brendovi iz cele Evrope, od kojih neki i dan danas postoje.

Emituje li radio stalno istu muziku?

REGION – Formatirani radio često se doživljava kao bauk i neprijatelj svake kreativnosti, iako su takve radijske stanice u pravilu pri vrhovima liste slušanosti. Većina uspešnih radija na tržištu ima između 240 i 800 pesama u rotaciji, iako su im fonoteke višestruko bogatije. Zašto je tako – moći ćemo saznati na interaktivnoj radionici “Ed Sheeran vs. Petar Grašo” u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju.

Otvoren konkurs za zvaničnog blogera festivala #kaktus2019!

0

Peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019 održava se ove godine 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre, pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.

Kako stvoriti sistem iz koga ni jedan zaposleni ne želi da ode?

0

Dejan Marković, diplomirani inženjer elektrotehnike i generalni direktor Schneider Electric za Srbiju i Crnu Goru, govorio je na četvrtom Summer get togetheru, koji se održava tokom leta u organizaciji Represent Communications, na temu Digitalna transformacija i komunikacija. Dejan je govorio iz ugla lidera kompanije iz koje nijedan zaposleni ne želi da ode.

Da li su podaci novi kapital?

0

SVET – Nedavna akvizicije Sejlsforsa, Gugla i Majkrosofta ukazuju na promenu u poslovnom okruženju – podaci postaju novi kapital, navodi se na portalu marketingtechnews.net.

Impact Day – za bolji svet

Povodom Impact Day-a, vođeni sloganom „Better World“, zaposleni u globalnoj agencijskoj mreži Universal Media (UM) širom sveta učestvovali su u različitim društveno korisnim akcijama.

Predvorje reklama – upotreba podataka u advertajzingu

0

Big Data i AI su nesumnjivi hit ove decenije. Prodor tehnologije, društvenih mreža i aplikacija za porukanje, omogućili su prikupljanje i obradu podataka o potrošačima bez presedana.

#kaktus2019: Dajte nam „one-liner“!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Miloš Skokić, Managing Partner u agenciji Žiška, rekao je…

Reklama u doba kraljeva čokolade

0

Spoljno oglašavanje kao najstariji oblik advertajzinga na svetu nije imalo linearan razvoj.