today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Edukacija je važna za sve!

Direktorka razvoja Represent Systema, Jelena Mikić, pored toga što brine o tri kancelarije Represent Communications u regionu, radi na razvoju potpuno novog koncepta edukacije – Knowledge Academy. Tim povodom razgovarali smo sa njom o važnosti edukacije u struci.

Represent Communications ove jeseni stvorio je jedan nov sistem edukacije u komunikacijama: Knowledge Academy. O čemu se zapravo radi i u kojoj meri je program usmeren na ceo region?
Represent Communications je odavno poznat po LSPR (London School of Public Relations), prvom licenciranom i međunarodno serfitikovanom programu iz oblasti edukacije u komunikacijama kod nas. Ove jeseni upisujemo 27. generaciju polaznika. Međutim, tokom godina, kako se agencija širila i rasla – i naša edukacija je pratila taj tempo, a sa druge strane želeli smo i da naše znanje i iskusvo prenesemo na što više sadašnjih ili budućih kolega iz struke. Tako je stvoren brend Knowledge Academy koji obuhvata različite škole, treninge, konferencije i seminare u četiri grada i tri zemlje regiona.

Ove jeseni čeka nas čak šest različitih škola: Seminar Kako pobediti strah od javnog nastupa u Beogradu, Content Academija u Beogradu i Sarajevu i tri LSPR-a: u Beogradu, Skoplju i Banjaluci.

Pokrenuli ste i novi sajt agencije, kroz koji takođe delite znanje. Koliko je važno za agenciju da na relevantan način i kroz svoje kanale deli znanje i edukuje klijente i kolege?
Pre neki dan nam se javila konsultantska kuća iz Belgije da nas zove da budemo partneri na jednom velikom regonalnom tenderu, a našli su nas preko našeg sajta kojim su bili oduševljeni. To nam je zaista “vetar u leđa”, jer smo sajt razvijali šest meseci, gotovo dan i noć i ovo je sad neki prvi pokazatelj uspeha. Sa druge strane, mi smo agencija koja se bavi contentom, pa smo osetili i dužnost da naša adresa bude polazna za različit sadržaj iz oblasti digitalnih komunikacija, ali i brojnih drugih tema. Zaposlili smo tim ljudi na nivou svih naših regionalnih kancelarija koji radi na sekciji Represent Media. I to su trendovi u svim velikim svetskim agencijama. Iskreno, nismo mi izmislili toplu vodu, ali smo napravili ozbiljno ulaganje u, pre svega izradu sajta, a zatim i tim koji na sajtu radi. Prvi rezultati i analitika nam pokazuju da smo na pravom putu, ali ovakav sajt kakav smo mi podigli zahteva zaista svakodnevan rad i jednu malu redakciju. U tom smislu mi cenimo sve sugestije, pohvale ili kritike koje nam stižu.

U kojoj meri je edukacija važna kako za mlade kolege u agenciji, tako i za seniore?
Edukacija je važna za sve. Dok si živ, učiš. Lično nisam skoro ništa znala o digitalnim komunikacijama do pre par godina, jer sam klasični PR-ovac, pa sam sebi dala zadatak da čitam i učim kad god i koliko god mogu. U međuvremenu su se dve regionalne agencije koje kontrolišem, skoro pa potpuno tranformisale u content i digital agencije, ali i dalje nekad imam utisak da sam tek zagrebala neki vrh „ledenog brega“.

S obzirom da imate veliko iskustvo u razvoju edukativnih programa, koja vrsta edukacije po Vašem mišljenju najefikasnija i zašto?
Nemam idealan odgovor na to. Samo znam da je edukacija važna. Neko više voli da sedi u svojoj kući i čita, neko voli da ode na konferenciju, neko voli da ima mentora. Format nije bitan, bitno je da se nikad ne ugasi radoznalost i žeđ za novim znanjima. Mi smo ove godine imali akciju Summer Get Together, deset odličnih predavača koji su četvrtkom uz koktele prenosili znanje našim zaposlenima, klijentima, prijateljima agencija – poziv je bio javan, edukacije besplatne, a sam događaj humanitarnog karaktera, jer smo svake nedelje skupljali novac da nekome pomognemo. To je primer edukacije koja je u svakom smislu odlično prihvaćena.

Koliko je važna razmena ideja i znanja među agencijama u regionu? Koliko to doprinosi razvoju pojedinačnih kancelarija?
Najiskrenije – i mi sami tražimo najbolje modele integracije. Mi smo relativno brzo porasli na skoro 100 ljudi u pet kancelarija, uz kolege iz druge dve firme u okviru Represent Sistema. Međutim, kompatibilnost različitih timova se za sada pokazala kao ključ uspeha. Naš kreativni i tim u Beogradu radi razne kampanje za regionalne kancelarije, dok na primer, naš portal i magazin Bizlife podržavaju naše škole u okviru Knowledge Academy. Digital Element, social media listening tool koji smo razvili pruža podršku svima nama u PR sektoru agencije. Mislim da se mnogo toga svodi na ljude, a mi imamo sjajan tim, mlad i moderan menadžment i ljude koji vole svoj posao i dele svoja znanja.

Kako vidite Represent System za 5 godina?
Kao vodeću agenciju za integrisane komunikacije u regionu Jugoistočne Evrope. Gotovo svi me ispravljaju i kažu „Valjda, vodeća agencija na Balkanu“, ali ja se držim šireg područja – videćemo ko će biti u pravu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!