Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

SoMo Borac prijava mora probuditi emocije!

Malo je vremena ostalo do kraja prijava za najvažniju regionalnu digitalnu nagradu, SoMo Borac, koja se dodeljuje svake godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Weekend je medijsko-marketinški festival koji poseti preko pet hiljada posetilaca. U SoMo Borac žiriju sedi 20 istaknutih digitalnih stručnjaka iz cele regije, a neki od njih su nam odgovorili na dva najvažnija pitanja: zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac i kako napraviti dobru prijavu.

Milena Maksić, iz agencije Ovation BBDO smatra da je važno prijaviti se na SoMo Borac zato šta dobri radovi zaslužuju pažnju, poštovanje i priznanje struke. “SoMo Borac slavi najuspešnije digital projekte, privilegija je biti u konkurenciji za tako značajnu regionalnu nagradu i ugled”. Na pitanje kako napraviti dobru prijavu za SoMo Borac, odgovara: “Dobra prijava je spoj kvalitetnog rada i atraktivne prezentacije koja treba koncizno i realno da predstavi svaki njegov segment – od izazova do rezultata. Analizirajte dobre strane svojih i konkurentskih dosadašnjih prijava i ove sezone budite još bolji.”

Zdravko Kevrešan iz agencije Drive kaže: “SoMo Borac nagradu nije uopšte lako osvojiti. Ovo govori dovoljno o važnosti ove nagrade i čini mi se da je upravo to pravi razlog zašto treba prijaviti radove.” Za prijavu smatra da mora da pokreće emociju: “Prijava i case film kao i sama kampanja u osnovi moraju da pokreću neku emociju. Žiri su ljudi, i ako ih možete naterati da osete nešto, bliže ste krugu pobednika.”

Da su nam potrebni drugi da budemo bolji, smatra Iva Mitrović iz agencije Fullhouse Ogilvy: “Važno je da drugi znaju šta mi radimo, kao i da mi znamo šta rade drugi. Ne zato da bi neko bio bolji, već da zajedno podvučemo crtu i vidimo gde smo. Čak i najciničniji među nama znaju da prepoznaju dobar rad kada ga vide, a čak i najapatičniji među nama požele da budu bolji kada im se dokaže da može.” Za prijavu misli da je važan storyteling: “Dobar „kejs“ je dobar storyteling, kao i sve ostalo u advertajzingu. Na kratak, jasan i zanimljiv način potrebno je da ispričate priču o tome kako je vaš rad na inovativan ili kreativan način uspeo da postigne ili prestigne željeni rezultat. A za svaku dobru priču potrebni su, osim inspiracije, razni resursi, pre svega vreme, kojih nema uvek dovoljno.”

Marija Obrenović iz Communisa napominje kako je SoMo Borac najvažnija digitalna nagrada na našim prostorima. “To je pravo mesto gde možeš u punom sjaju da predstaviš sve ono što si radio protekle godine, a i da uživaš u odličnim radovima drugih kolega”, kaže Marija. Dodaje i da je za dobru prijavu neophodno imati dobru ideju, a i još bolju realizaciju. “Žiri veoma umešno prepoznaje pravi kvalitet kao i one male nijanse koje taj rad izdvajaju od drugih prijava. A kada se sve to lepo spakuje, nagrade ne izostaju!”

I Voljena iz agencije Direct Media United Solutions veruje da je “SoMo Borac jedna od najvažnijih nagrada kada su u pitanju digital-only kampanje iz celog regiona. Ukoliko se prijavite, imaćete priliku da se vaš rad nađe među najjačim kampanjama, kao i da svoje umeće i znanje predstavite svima u regionu. S tim na umu smatram da je prisutnost obavezna“, rekla nam je Voljena i dodala: “Od prijave zavisi kako će žiri tumačiti uspešnost vaše kampanje. Veoma je važno da prijava bude jasna i koncizna, sa jasno istaknutim rezultatima. Zato uvek predlažem da ovaj važni zadatak poverite copywriteru ili strategic planneru. Oni će sigurno biti na visini zadatka, a ako i ne osvojite nagradu, uvek možete njih da okrivite”.

Foto: Filipa Beroš

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!