KAKTUS Talents: Ne postoji „uspeh preko noći“!

Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Branka Pudrlja Durbaba, glavni direktor za tržište Vip mobile, rekla je…

Koje vrste znanja i veština su danas potrebne mladima koji žele da uđu u svet marketinga? Da li je talenat presudan za uspeh?
Reč talenat se kod nas, čini mi se već dugo, koristi u nekom drugom značenju od izvornog. Skloni smo da za osobu koja je ostrvarila neki uspeh kažemo da je talentovana, zanemarujući pri tom sve što je iza toga. Ne postoji “uspeh preko noći”, kada otkrijete oblast koja vas privlači, u kojoj vidite sebe sada i u narednih pet, 10, 15 i 20 godina, otkrili ste svoj talenat. Ta žica će vas vući napred: da učite nove stvari, izađete iz zone komfora, trudite se, grešite i ne obeshrabrite se, već kažete sebi ok je idemo dalje. Uspeh je onda neminovan. Inovacije i razvoj digitala su stavili fokus na ljude, njihova očekivanja i njihove potrebe. Na nama je da im pružimo i više od toga. Dodatni izazov vremena u kom živimo je taj da se njihova očekivanja konstantno menjaju i rastu. Zato, da biste uspešno plivali u svetu marketinga, morate najpre voleti ljude, želeti da budete deo njihove priče. Osim toga kritičko i analitičko razmišljanje, kreativnost, upravljanje vremenom i resusrima i dobri međuljudski odnosi su veštine koje karakterišu jednog uspešnog marketara.

Kako privući mlade talente u struku, a kako ih motivisati da u njoj ostanu?
Privlačenje mladih talentovanih ljudi, kreće od vas, odnosno kompanije u kojoj radite. Ukoliko dobro poznajete koje vrednosti neguje kompanija, čemu težite, kakvo poslovno okruženje želite da stvorite i sa kojim ciljem ste prisutni na tržištu, pojaviće se i talentovani ljudi. Veoma je važno da obe strane, i kompanija i zaposleni imaju zajednička uverenja, kako bi se zajedno kretali u istom smeru. To je često jedan od najvećih pokretačkih motiva, bez obzira na to koja je struka u pitanju.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari