Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 340

Od lajkova je važnije kako je sadržaj primljen

0

REGION – Kod marketinga uticaja nisu bitni samo lajkovi, bitnije je da sadržaj na smisaoni način bude prihvaćena od strane publike. Pri tom Maddie Raedts, osnivač i glavna kreativna direktorica u agenciji za marketing uticaja IMA, robnim markama savetuje da na svim platformama budu autentični.

Kako da počnete da zarađujete od Instagrama?

0

Na Summer Get Together ovog četvrtka radionicu na temu “Od influencera do digital creatora” održaće Minja Cvetković, influenserka poznata pod pseudonimom „misspsychocat“.

Kafe_Zale – prvi pravi srpski rijaliti

0

Kafe_Zale je ugostiteljski objekat u Krnjači čiji Instagram nalog u trenutku pisanja ovog teksta prati 11.400 ljudi. Iako profil nije javan, u poslednjih 20 dana je prikupio 4-5 hiljada novih pratilaca. U čemu je tajna njegove viralnosti?

Fudbal Fićama

0

Posle Drugog svetskog rata, sa drastičnom promenom društvenog uređenja menja se i lični opis prestonice zemlje. Između ostalog, propaganda postaje osnovni mehanizam komunikacije sa ljudima, prvo politički, a kasnije i komercijalno sa rastom i razvojem industrije širom zemlje.

Potrošači sve više obraćaju pažnju na društveno odgovorne kompanije!

0

Aleksandra Kožul, Communication Director External, Internal and Digital u Novaston Marketing Consultancy, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način možemo prepoznati pravo društveno odgovorno poslovanje od obične promocije kompanije i da li potrošači danas više cene odgovorne brendove.

Zašto su zbog Lidla velike gužve na Adi?

0

Nakon dojava o neuobičajeno velikim gužvama sa jednog od omiljenih prestoničkih kupališta, ispostavilo se da je „krivac“ za redove na obalama „beogradskog mora“ Lidl, koji je titulu kreatora istih preuzeo tokom prošle godine, otvaranjem prvih prodavnica u našoj zemlji. Kompanija Lidl Srbija je još jednom pokazala svoju umešnost u marketinškim inovacijama – pažnju javnosti na Adi nije privukla nova prodavnica, već neoubičajena vodena atrakcija, koja je izazvala potpunu pomamu među Beograđanima.

Pravi influenseri su ljudi čiji sadržaj i komunikacija korespondiraju sa vrednostima brenda!

0

Andrej Gamser, Digital Director u Digital Elementu, specijalno za Marketing mrežu govori kako pronaći i odrediti prave influensere za brend, kako meriti rezultate influenser kampanja i da li su danas podaci najvrednija valuta.

Zašto su Native kampanje “skupe”?

0

“Uh, pa to je baš skupo!” – često je to odgovor klijenta kada mu, posle održanog sastanka i svih objašnjenja, pošaljemo ponudu sa budžetom koji je neophodan za lansiranje uspešne Native kampanje. Zato ću se potruditi da objasnim šta se i kako računa kada se pravi budžet.

Golden Drum objavio ovogodišnji program

0

26. međunarodni festival kreativnosti, Golden Drum, koji će se održati u Portorožu, Sloveniji, od 17-18. oktobra 2019. godine pod sloganom „Creativity 4 Change” (Kreativnost za promene), objavio je svoj preliminarni program.

Kako da misao najbolje pretvorimo u reči?

0

Pozorišni reditelj Vojkan Arsić biće domaćin ovonedeljnog Summer get together-a.