Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Ejub Kučuk, osnivač i CEO agencije MITA Group (BiH) rekao je…
„Živimo u vremenu potrage za autentičnim, istinitim i inspirativnim pričama, jer, previše je laži, crnih vesti i jednosmernog ATL oglašavanja koje više ne utiče na kupce kako je to pre bilo, pa tragajući za pričama ljudi prate prijatelje, influensere, pa čak i druge obične ljude sa inspirativnim pričama i interesantnim životnim pričama na društvenim mrežama. I činjenica je da se ljudi menjaju, prilagođavaju i imitiraju te živote i te ljude, da se često pokrenu i učestvuju u različitim akcijama podstaknuti prijateljima, influenserima, institucijama, kompanijama ili brendovima. Bez obzira da li su to CSR aktivnosti, zaštita okoline, kupovina, bojkot proizvoda ili usluga, promena vlasti, uticaj na vlast…, ali komunikacije u vremenu demokratizacije medija i javne reči, igraju sve važniju ulogu u promeni sveta kakav smo poznavali.
I baš zato nisam siguran može li marketing, pogotovo ako se odnosi samo na oglašavanje, promeniti svet, ali integralne, autentične i kredibilne komunikacije kroz duži vremenski period zasigurno mogu.“