today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Advertising možda ne, ali autentična komunikacija zasigurno može promeniti svet!

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Ejub Kučuk, osnivač i CEO agencije MITA Group (BiH) rekao je…

„Živimo u vremenu potrage za autentičnim, istinitim i inspirativnim pričama, jer, previše je laži, crnih vesti i jednosmernog ATL oglašavanja koje više ne utiče na kupce kako je to pre bilo, pa tragajući za pričama ljudi prate prijatelje, influensere, pa čak i druge obične ljude sa inspirativnim pričama i interesantnim životnim pričama na društvenim mrežama. I činjenica je da se ljudi menjaju, prilagođavaju i imitiraju te živote i te ljude, da se često pokrenu i učestvuju u različitim akcijama podstaknuti prijateljima, influenserima, institucijama, kompanijama ili brendovima. Bez obzira da li su to CSR aktivnosti, zaštita okoline, kupovina, bojkot proizvoda ili usluga, promena vlasti, uticaj na vlast…, ali komunikacije u vremenu demokratizacije medija i javne reči, igraju sve važniju ulogu u promeni sveta kakav smo poznavali.

I baš zato nisam siguran može li marketing, pogotovo ako se odnosi samo na oglašavanje, promeniti svet, ali integralne, autentične i kredibilne komunikacije kroz duži vremenski period zasigurno mogu.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!