Jedan od najnagrađivanijih globalnih kreativaca, Eduardo Marques, Chief Creative Officer u agenciji Publicis Spain, glavni je predavač ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. On će predavanjem na veoma zanimljivu temu „Don’t Wait. Just Make it.“ zatvoriti ovogodišnji festival.
Zajedno sa svojim timom, ponosno potpisuje neke od najnagrađivanijih globalnih kampanja, poput „IKEA Real Life Series“, „Boost Your Voice“, UNICEF „Unfairy Tales“, Airbnb „Birdhouses“, Hellmann „Recipe Receipt“ i Burger King „Whopper Face“.
Osvojio je preko 40 Lavova, uključujući tri Grand Prix i Titanium Lion u Kanu. U Cannes Global Creativity Reportu, 2012. godine našao se na prvom, a 2017. na petom mestu najboljih kreativnih direktora na svetu.
U 23 godine dugoj karijeri, radio je za neke od najboljih svetskih agencija poput 180LA, Pereira O´Dell SF, Ogilvy Brasil, DM9DDB i druge.
S obzirom da je ove godine 5. jubilarni festival KAKTUS, organizatori obećavaju najkvalitetniji program do sada i veliki broj zanimljivog sadržaja 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre. Program i spisak predavača možete pronaći na sajtu festivala.