Advertising ne može trajno da promeni svet!

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Miloje Sekulić, suvlasnik agencije Homepage Creative.Digital, rekao je…

„Pri kraju života pitali su Gandija: „Koji je put ka miru?. Nema ga“, odgovorio je on i dodao: „Mir je put“. Shodno tome ni advertajzing, kao značajan deo mnogo šire priče koja se zove marketing, ne može da trajno promeni svet. On, odnosno mi koji se pored ostalog advertajzingom bavimo, možemo i treba stalno da na bolje menjamo svet jer „samo je promena konstantna“. Knjiga koju sam pre 35 godina čitao kao futuristiku opisala je okruženje u kome danas živim.

Obzirom da menjamo svet koji treba da ostavimo onima koji dolaze posle nas moramo da budemo veoma svesni posledica našeg delovanja. Veoma sam, na primer, ubeđen da su advertajzeri značajno doprineli nedavnim požarima u Amazonu. Tamošnji seljaci vatrom krče šume da bi gajili stoju i sejali useve pa kupili sve one sjajne japanske automobile i američku odeću šivenu u Kini koju su videli na reklamama. Zato se pitam kakve li će biti kampanje koje će dovesti do obnove „pluća sveta“ i hoće li ih biti uopšte.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari