Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

I svet je menjao advertising. Taj obostrani uticaj nikada nije prestao.

Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment New Ideas Company, rekao je…

„Najčešća, ultimativna i najviša tačka na skalama ocenjivanja kreativnosti, odnosno vrednosti i veličine ideje u većini agencija bila je i jeste to i danas – change the world. Taj uzvišeni ideal, imperativ i cilj bio je osnova motivacije kreativnih timova, koji ih je držao u konstantnom traganju, smišljanju i stvaranju vrhunskih ideja.

Ovako posmatrano, advertajzing nikada nije uspeo da jednom idejom promeni svet. Ni jedna advertajzing ideja nikada nije to ni mogla, niti će moći – svet je suviše veliko i raznoliko mesto da bi se promenio u trenutku.

Ali, advertajzing kao fenomen je oduvek menjao i ljude i svet. Postepeno, nekada stvaranjem potreba, kreiranjem želja, stilova, trendova, formiranjem novih vrednosti i novih pogleda na svet. Isto tako, i svet je menjao advertajzing. Taj obostrani uticaj nikada nije prestao.

Danas, više nego ikada pre, postoji potreba da advertajzing kao industrija utiče na javnost i kompanije, i pokuša da zaustavi ljudski uticaj na klimatske promene pre nego što bude kasno za sve.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!