Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 308

Otvoren konkurs za 13. VIRTUS nagradu!

0

Trag fondacija objavljuje početak konkursa za trinaestu VIRTUS nagradu za filantropiju. Cilj ove prestižne nagrade je da prepozna i istakne kompanije, mala i srednja preduzeća i pojedince koji su tokom prethodne godine podržali inicijative za opšte dobro na najdugoročniji i najefektniji način. VIRTUS nagrada za 2019. dodeljuje se uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) u okviru Projekta za unapređenje okvira za davanje, Evropske unije i Balkanskog fonda za demokratiju.

Priča o priči

0

U poslednjih nekoliko godina društvene mreže su evoluirale i može se reći u neku ruku i sazrele, ali pre svega su krenule da pružaju korisnicima sve originalniji i autentičniji sadržaj.  U promociji serijskih i filmskih programa ide se korak dalje, jer zadatak je ispričati priču o priči… Zvuči lako…ali iza kulisa nije baš tako.

TOP 5 globalnih kampanja koje su obeležile kraj 2019.

SVET – Marketing mreža izdvojila je TOP 5 globalnih kampanja koje smo gledali u četvrtom kvartalu 2019. godine i koje su ostavile najjači utisak na nas. Ujedno, ove kampanje su jedne od najgledanijih na YouTube-u u periodu oktobar-decembar.

Kontekst i fotografija

0

U svetu u kojem danas živimo, ne može da prođe jedan dan, a da se nismo susreli sa bar desetak fotografija. Bilo da je to dokumentarna fotografija u novinama, bilo da je ličnog karaktera na društvenim mrežama ili komercionalnog u okviru sajtova na internetu ili televiziji… fotografski materijal je svuda. Nezavisno od tipa fotografije, ona je danas sastavni elemenat naše lične svakodnevice i svakodnevice društva u okviru kojeg funkcionišemo. Fotografski sadržaji su u konstantnoj komunikaciji sa nama i njihova osnovna osobina je da doprinose rasprostiranju „značenja“, kao i njegovoj proizvodnji. U ovome, fotografiji u velikoj meri pomažu kontekstualna iščitavanja.

Ako se uzme da je kontekst jedan subjektivan, participativni konstrukt, lako se može razumeti kako se to značenje na najrazličitije načine percipira. U odnosu na okolnosti u kojima se susrećemo sa svim ovim fotografskim sadržajem zavisi i naš ugao posmatranja priče koju te fotografije pričaju. Pojam konteksta se ovde ne uzima kao objektivno stanje stvari, već kao niz činilaca čiji se upliv ne može kontrolisati, što mu daje promenljivi karakter, koji se pre svega oslanja na subjektivnu interpretaciju pojedinca koji konzumira vizuelni materijal (fotografije).

Kada je reč o teoriji fotografije, iako su se mnoge studije bavile njome, one su se uglavnom osvrtala na njenu estetiku, tehnološke aspekte, i na odnose između fotografije i društvene istorije. Međutim, teorija fotografija je mnogo više od puke istorije razvoja ovog medija komunikacije. Od trenutka nastanka fotografije, srušile su se stare hijerarhije iz domena umetnosti. Ovaj tip zapisa govori o prolaznosti vremena, ali ne može sam po sebi da zabeleži značaj stvari i objekata u nekom određenom vremenu, niti mu je bitna „istina i lepota“ ili izvlačenja na videlo onoga što leži u osnovi pojava. Fotografija kao fenomen jednostavno nezajažljivo beleži sve što se nađe u okviru vidnog polja objektiva, a na teoriji fotografije je da kasnije objašnjava šta se našlo i zašto baš u tom trenutku u tom okviru.

U obliku koji se najčešće upražnjava, kritika fotografije je ocenjivaačka i normativna, i često se sastoji od izlaganja subjektivnih misli i osećanja renomiranih kritičara umetnosti, sa ciljem da se čitalac ubedi i navede da deli isto to mišljenje i osećanje. Iako to potvrđuje koliko je subjektivna interpretacija posmatrača bitan faktor u konzumiranju bilo koje sfere kulture i umetnosti, a naročito fotografije, toliko potvrđuje koliko se termin „teorija“ i „kritika“ nikako ne mogu naći u priči o fotografiji kao sinonimi.

Fotografija nema zauvek isti okvir značenja, već on varira poput sila unutar umetničkog intelektualnog polja, koji je opet zavisan u odnosu na mrežu moći, koja je opet podređena domenima kao što su politika i ekonomija.

Uzevši ovo u obzir, dobro je razmisliti u kojem okruženju i kontekstualnom okviru mi svi genrealno smo izloženi fotografskim sadržajem u medijima i zbog čega ih iščitavamo baš na način na koji to danas radimo.

Autor teksta: Katarina Milanović, Video Producer (Represent Communications, Srbija)

Najavljeno prvih 100 predavača koji dolaze na Collision 2020!

0

SVET – Konferencija najbrže rastućih tehnologija u Severnoj Americi – Collision, koja se ove godine održava u Torontu od 22. do 25. juna, objavila je spisak prvih 100 predavača, među kojima se nalaze vrhunski stručnjaci i menadžeri kompanija poput Uber, Cadillac, Cisco, Wells Fargo i druge.

#LetGirlsDream

0

SVET – Web sajt koji podržava ravnopravnost polova, deo je kampanje #LetGirlsDream, koju je osmislila i realizovala agencija LOW za brend Gucci.

#kaktus2019: SKAISTE SRUOGAITE, Corporate Affairs Director Baltics, Balkans and Adriatic, MARS

0

Marketing mreža organizovala je 29. i 30. oktobra peti, jubilarni festival intergisanih komunikacija KAKTUS 2019. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 ponudio je učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a jedna od glavnih predavača prošlogodišnjeg festivala bila je SKAISTE SRUOGAITE, Corporate Affairs Director Baltics, Balkans and Adriatic kompanije MARS, koja je govorila na temu „Tomorrow starts today. Are we ready?“.

Poznati dobitnici PRO PR GLOBE AWARDS!

0

REGION – Međunarodna komisija PRO PR GLOBE AWARDS, koju čine renomirani evropski i regionalni stručnjaci, odlučila je da će ove godine priznanje za svoj doprinos razvoju struke odnosa sa javnošću dobiti ugledni regionalni i strani komunikacioni stručnjaci. Dobitnici priznanja iz Srbije su Tanja Tatomirović, rukovodilac službe komunikacija za 24 tržišta Evrope i Evroazije u Microsoft-u, Tamara Koštro, službenica za komunikacije i medije u Delegaciji Evropske unije u Srbiji i Lazar Bošković, kreativni direktor i vlasnik agencije AgitPROP.

Otvorene prijave za takmičenje Young Lions Croatia 2020

0

REGION – Takmičenje koje mladim hrvatskim kreativcima nudi priliku da postanu najbolji u Hrvatskoj, a zatim i najbolji na svetu, ove godine predstavlja Young Lions School – celodnevni program edukacija uz vrhunske mentore, takođe iz Kana.

Heli Ruotsalainen u Dentsu Hrvatska

0

REGION – Iskusan marketing stručnjak Heli Ruotsalainen dolazi iz Finske i preuzima novootvorenu poziciju direktorke za razvoj poslovanja na području Hrvatske i Balkana.