Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Šta je „istinski skandinavsko“?

SVET – Skandinavska aviokompanija SAS pokrenula je, a zatim i vrlo brzo uklonila svoju najnoviju kampanju u kojoj je skandinavsku kulturu proglasila pozajmljenom. Avio kompanija je kampanju uklonila nakon burne reakcije javnosti.

U kampanji se navodi da ništa nije „istinski skandinavsko“, od elektrana, bicikala, roditeljskih prava i demokratije, peciva, pa do ćufti.

Ovom kampanjom trebalo je da se iznese pozitivna poruka da su sve skandinavske stvari stigle od drugih naroda i da je usvojeno sve što je dobro, naveo je SAS.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!