today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto Facebook story kao reklama nikada nije u potpunosti zaživeo?

SVET – Prema dostupnim podacima iz aprila 2019. godine Facebook story reklame koristilo je čak 3 miliona oglašivača, piše AdAge. To nije neki preveliki broj kada se uzme u obzir broj ukupnih korisnika ove društvene mreže (prema podacima s kraja januara 2020. godine Facebook ima 2,5 milijarde aktivnih korisnika dnevnom).

Broj korisnika story-ja za oglašavanje je, kako kažu zaposleni u Fejsbuku, pred kraj 2019. godine porastao na više od četiri miliona oglašivača, što je više od polovine ukupnog broja korisnika koji ovu društvenu platformu koriste za reklamiranje. Taj broj i dalje ne može da se meri sa brojem oglašivača na IG story-jima.

Ono što je zanimljivo jeste da je ovaj vid reklamiranja na Fejsbuku i dalje među jeftinijim u odnosu na ostale. Iako su na domaćem tržištu nepopularni, polako postaju sve prisutniji.

Ostaje otvoreno pitanje da li će ovaj rast broja korisnika Fejsbuk story reklama u 2020. godini korisnicima biti novo utočište velikih i malih brendova, kao i da li su Facebook story reklame nešto čemu se u novoj godini treba okrenuti i iskoristiti nisku cenu ovog sve korišćenijeg načina reklamiranja?

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!