Pet ključnih marketinških i komunikacijskih trendova za 2020.

SVET – Tim komunikacionih stručnjaka, kreativaca i analitičara međunarodne agencije za komunikacije Grayling predstavio je pet ključnih trendova koji će ove godine biti od posebnog značaja za brendove, kompanije i organizacije.

“Naš tim stručnjaka istraživao je na šta se to fokusiraju vrhunski brendovi i korporacije, koje nove alate i tehnike koriste, i na koji način su trendovi koje smo identifikovali kao ključne prethodnih godina napredovali ili nestajali”, izjavila je Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorka kompanije Grayling za jugoistočnu Evropu i dodaje: “Najbolji primeri iz prakse koje smo koristili za prikazivanje pojedinačnih trendova najčešće dolaze iz oblasti potrošačkog marketinga, a razlog za to je što su takvi brendovi skloniji javnom isticanju svojih komunikacijskih projekata u odnosu na brendove iz drugih sektora”.

U nastavku se nalaze #5×20 marketinški i komunikacijski trendovi agencije Grayling za 2020. godinu:

Trend #1: Nova transparentnost
Mlađi potrošači sve više cene autentičnost i integritet više nego uglađenost i savršenstvo. Mnogi brendovi su skloni da dele značajne informacije i sadržaj koji je bitan ljudima, od vidljivih lanaca snabdevanja i uvida u nastanak Instagram priča “iza scene” do otvorenih priznanja i izvinjenja. Donosioci odluka i poslovni partneri takođe su fokusirani na pitanja autentičnosti i integriteta.

Trend #2: Mobilni OOH
Uticajne mobilne kampanje akcenat stavljaju na mobilnost, kako bi dosegle i angažovale korisnike u relevantnom kontekstu, kao i da bi podstakle diskusiju o značajnim temama. Od priča i ponuda koje se aktiviraju na određenoj lokaciji do prikaza proširene stvarnosti i PIN kodova, ove aktivnosti koje su usmerene na okruženje imaju za cilj da privuku pažnju ljudi i premoste jaz između digitalnog i materijalnog sveta.

Trend #3: Podsticaj na dobro
Kompanije transformišu svoje (istinske) vrednosti u akcije koristeći etički uticaj kako bi pozitivno uticale na društvo i pomogle potrošačima da promene svoje ponašanje na bolje. Od podsticaja i uređaja za izgradnju navika do atraktivnog standardnog i društvenog normiranja, brendovi idu korak dalje kako bi pomogli ljudima da donesu ispravnu odluku na lakši i atraktivniji način. Naravno, podsticanje promene ponašanja potrošača takođe je i preokupacija nacionalnih vlada, tako da se ovakve kampanje mogu koristiti i za uključivanje donosilaca odluka.

Trend #4: Nedostižnost i aktivacija
U duhu fer-pleja samouvereni brendovi podstiču potrošače da sami pristupe reklamnim porukama, specijalnim ponudama, pa čak i samim proizvodima. Potrošači koji su umorni od napornih i loše targetiranih reklama rado prihvataju originalne i zanimljive interakcije koje pružaju jasan prikaz uloženog i dobijenog, a kompanije na takav način stvaraju kvalitetne odnose sa svojom ciljnom grupom.

Trend #5: Uslužnost brenda
Sa fragmentacijom procesa komunikacije i gubitkom poverenja u digitalne platforme kompanije sve više ulažu u konkretne fizičke prostore i događaje kojima se stvara osećaj intimnost i poverenje. Prijatna, lična iskustva podstiču dobru volju kod potrošača i stejkholdera, stvaraju osećaj pripadnosti brendu i generišu pozitivne društvene vrednosti.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari