Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 306

Munchmallow brend film „Priča za sebe“ – razgovor sa autorima

0

Munchmallow i agencija Ovation BBDO snimili su brend film „Priča za sebe“. U nežnoj dečjoj priči zasnovanoj na motivu Malog princa i komunikacionoj osnovi u vidu prepoznatljive Munchmallow folije, brend je pokazao da su čuda moguća uprkos svemu.

Vidimo se u Facebook grupi!

Facebook grupe – koncept za koji smo se do relativno skoro pitali zašto nam stoji na platformi tako beskoristan, vremenom dobija svojih 5 minuta bitnosti, koje i dalje traju.

Ono što ne merite, ne možete ni promeniti!

0

U vreme digitalne i tehnološke revolucije kompanije oglašivači takmiče se kako brendove ili usluge što pametnije i efektnije plasirati potrošačima. Sve je postalo daleko komplikovanije. Agencije, kako komunikacijske tako i medijske, moraju da iznađu rešenje kako da vrate ulaganje klijenata u brend, odnosno u marketing, kampanje i sam proizvod.

Šta je oglašivačima glavni fokus u 2020. godini i u šta će ulagati?

0

SVET – iProspect, globalna digitalna agencija unutar grupacije Dentsu Aegis Network, sprovela je istraživanje Future Focus, koje je uključivalo i klijente iz Hrvatske, i dobila zanimljive podatke.

Najavljen Creative Incubator 2020!

0

SVET – Rim, Beč i Lisabon biće lokacije za najnovije izdanje kreativnog inkubatora za 2020. godinu. Creative Incubator 2020 jedinstveni je program koji je razvila Pi School u saradnji sa Art Directors Club of Europe. Ove će godine zajednica kreativaca kreiraće strategije koje pomažu brendovima u dostizanju viših ciljeva.

Nova kreativna direktorka u McCann Tirana

0

REGION – Flonia Vasia Gjollma nova je kreativna direktorka u agenciji McCann Tirana.

Objavljen „Startap skener“ – sveobuhvatna analiza srpskog startap ekosistema

Inicijativa „Digitalna Srbija” (DSI) danas je objavila izveštaj o stanju domaćeg startap ekosistema koji su kreirali sa saradnicima iz Ernst & Young-a i PwC-a.

10 najnovijih trendova u influenser marketingu za 2020.

0

Trendovi u digitalnom marketingu su konstantni, a promene su u, većoj ili manjoj meri, uvek značajne. U prilog značajnim promenama je influenser marketing koji je zabeležio jako veliki napredak i promenu u odnosu na sam početak.

Umetnost na ulicama grada

0

Dugogdišnja saradnja između O3ONE galerije i Alme Quattro vidljiva je širom zemlje. Kroz koncept „Don’t believe in horoscopes. Beleive in artists“, O3ONE i Alma Quattro sprovode kampanju u okviru koje umetnost izlazi iz uobičajenih i očekivanih galerijskih prostora u polje svakodnevnice na ulice grada.

Dobra vremena za farmaceutsko oglašavanje

Svi znamo da su reklame za farmaceutske proizvode dosadne. To je uglavnom zato što regulativa i preterano naučni pristup ubijaju kreativnost.