Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Burger King uzdrmao javnost novom kampanjom

SVET – Burger King lansirao je novu kampanju The Moldy Whopper. Kampanja je zapravo obećanje brenda da do kraja 2020. njihovim burgeri neće sadržati veštačke dodatke i konzervanse.

The Moldy Whopper izazvao je brojne reakcije na društvenim mrežama i pokrenuo kako stručnu, tako i opštu javnost. Fernando Machado, globalni CMO Burger Kinga rekao je da je njegov tim na društvenim medijima pratio reakcije na kampanju u stvarnom vremenu i da su one u 95% pozitivne i neutralne.

Na kampanji su radile tri agencije – švedska AGENCIJA Ingo, David i Publicis.

Više informacija o kampanji pročitajte ovde.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!