Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Burger King uzdrmao javnost novom kampanjom

SVET – Burger King lansirao je novu kampanju The Moldy Whopper. Kampanja je zapravo obećanje brenda da do kraja 2020. njihovim burgeri neće sadržati veštačke dodatke i konzervanse.

The Moldy Whopper izazvao je brojne reakcije na društvenim mrežama i pokrenuo kako stručnu, tako i opštu javnost. Fernando Machado, globalni CMO Burger Kinga rekao je da je njegov tim na društvenim medijima pratio reakcije na kampanju u stvarnom vremenu i da su one u 95% pozitivne i neutralne.

Na kampanji su radile tri agencije – švedska AGENCIJA Ingo, David i Publicis.

Više informacija o kampanji pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!