Formaideale i Gigatron su u prethodnoj godini ostvarili ubedljivo najviši engagement zahvaljujući komuniciranju popusta i promocijama koje su organizovali.
U kategoriji trgovinskih lanaca posebno su su se istakli Lidl i DIS market. S obzirom na činjenicu da je Lidl pretprošle godine ušao na tržište i od tog trenutka imao prilično aktivno prisustvo na društvenim mrežama ovaj podatak ne treba da čudi.
Od tehnoloških kompanija, Huawei je bio lider kada je ukupan broj ostvarenih reakcija korisnika na Facebook-u.
Sportske kladionice MaxBet i Mozzart su takođe našle svoje mesto na listi. Kladionice generalno ostvaruju sve bolje rezultate kada je komunikacija na društvenim mrežama u pitanju i očekuje se da će ovaj trend biti prisutan i u 2020. godini.
Slično kao i na Facebooku Lidl je i na Instagramu u samom vrhu liste. Guarana je na drugom mestu po broju reakcija dok nalozi Formaideale, DM-a i Lilly-ja zaokružuju prvih pet naloga u prethodnoj godini
Kada je reč o šoping centrima, svoje mesto na listi je našao TC Ušće dok se u kategoriji trgovinskih lanaca na listi TOP 15 nalazi i Maxi Srbija.
Primetan je i značajan broj FMCG brednova koji su našli svoje mesto na listi i koji su u 2019. procenili da je Instagram društvena mreža na kojoj se većinski nalaze njihovi potrošači.

Youtube
Huawei je tokom 2019 godine imao najveći ukupan broj pregleda. Lidersku poziciju ova kompanija je ostvarila konstantnim plasiranjem video spotova gde su promovisali svoje proizvode, a najviše modele iz serije P30.
U samom vrhu nalaze se NESCAFE i NIVEA. Kada je reč o telekomunikacionim kompanijama pored Telenora svoje mesto na listi našao je i VIP mobile.
Veliku vidljivost na Yotube-u su ostvarile kompanije iz oblasti igara na sreću, pa se tako na listi pored MaxBet kladionice nalaze Mozzart kao i Meridianbet, koje su veliki broj pregleda ostvarile plasirajući specijalno kreirane serijale koji su često rađeni u saradnji sa influenserima poput „Betparačke priče“, “Ekipizza“ i „Fudbalski kutak“.

Izvor: Digital Element