Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jesmo li otkrili recept za dobru kreativu?

REGION – Duško Tubić, odgovoran za razvoj poslovanja digitalne agencije Isobar Hrvatska govorio je za HURA-u postoji li recept za dobru kreativu i kako će se kreativna rešenja menjati u novoj dekadi.

Na pitanje – šta utiče na kreativu i postoji li recept za dobru kreativu, rekao je: „Puno je faktora koji utiču na kreativu, a recept za idealnu, nažalost, ne postoji ili ga barem niko do sada nije otkrio. Kako bismo došli do najboljeg kreativnog rešenja, s klijentom uvek prvo razgovaramo o cilju kampanje i kako ga ostvariti. Nakon toga razmatramo dostupne materijale i krećemo s radom. Proces izrade kreative nije jednosmerna ulica. Da bi krajnji rezultat bio dobar, komunikacija takođe mora biti dobra, kako s klijentom tako i s ostatkom tima.“

Tubić je dodao da je neupitno da će doći do promena u kreativnim rešenjima u narednih 10 godina. „Kreativna rešenja razvijaju se u ciklusima, pa smo tako prošli put od statičnih preko animiranih pa sve do interaktivnih kreativa koje se danas opet vraćaju ka statičnim rešenjima u svom osnovnom obliku. Tehnološki trendovi za 2020. godinu okrenuti su ka virtuelnoj stvarnosti, prilagođavanju potrebama korisnika i digitalnim vezama, odnosno tehnologijama koje povezuju sve aktivnosti u zajedničku celinu. To je svakako napredniji vid kreative koji zahteva objedinjavanje nekoliko područja u jedno zajedničko koje pruža malu tehnološku revoluciju.“

Ceo intervju pročitajte na sajtu HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!