Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 295

KORONA ALARM – buđenje lične i kolektivne odgovornosti

0

Pao je poslednji corona-free bastion u Evropi. Crna Gora, zemlja o kojoj su ovih dana pričali u regionu, ali i šire, svi postavljajući pitanje – kako im je to uspelo?

Globalna pandemija koronavirusa i marketinška industrija: razmišljanja i saveti

0

Trenutna globalna pandemija već je počela uticati na ekonomiju. Nažalost, svi smo pogođeni koronom, kao i njenim (potencijalnim) posledicama.

Duži rokovi plaćanja negativno utiču na manje agencije?

0

SVET – Iako od svojih agencijskih partnera očekuju više za manje, oglašivači sebi uzimaju sve više vremena za plaćanje agencijskih usluga. Praksa je koja nesrazmerno utiče na manje agencije sa manjim resursima, piše AdWeek.

Prilika da se kvalitetni partnerski odnosi pokažu na delu!

0

Milica Popović, Corporate Communications Manager u kompaniji Delhaize Serbia, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o odnosu klijent-agencija i odgovornosti obe strane.

Posao u doba korone i rad od kuće

0

REGION – Epidemija virusa COVID-19 primorala je mnoge kompanije i agencije da svojim zaposlenima omoguće rad od kuće. Brojne agencije iz celog regiona objavile su na svojim društvenim mrežama ovu informaciju i pozvale kolege da ostanu kod kuće uz #StayAtHome.

Objavljen WARC Effective 100 izveštaj za 2019.

SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Effective 100 izveštaja.

Najvažnija svrha advertisinga je da poboljša poslovne performanse brenda!

0

Nikola Parun, Head of PR & Digital u agenciji Ovation BBDO, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o advertisingu koji menja svet.

EXPERIENTIAL MARKETING: tehnologija kao izazov i glavni pokretač promena

0

Interakcija potrošača sa brendom je danas imperativ, jer izaziva pozitivnu, emotivnu vezu koju tradicionalni oblici oglašavanja ne mogu tako lako postići. Danas, brendovi moraju na efikasan način da privuku pažnju i angažuju potrošača / klijenata kroz multidimenzionalnu komunikaciju. Takva efikasnost se upravo postiže experiential (engagement) marketingom.

Kako da omogućite uspešnu saradnju brenda i influensera?

0

Influenser marketing je jedna od sintagmi koje vrlo često čujemo i evidentno je da je ovaj trend tu da ostane. Kao što i samo ime govori, reč je o vidu marketinga koji podrazumeva promociju brenda preko saradnje sa influenserom, koji je, po pravilu, svoju popularnost stekao u virtuelnom svetu. Brojne su prednosti ovog vida komunikacije sa klijentima, ali ne smemo zaboraviti da je to alat koji se može koristit na ispravan ili pogrešan način.

Kako virus COVID-19 utiče na advertising industriju?

0

SVET – Krize nisu nepoznanica u globalnoj industriji oglašavanja. Trenutna epidemija COVID-19 virusa, međutim, drugačija je. Uz ograničenja putovanja i neizvesnost, globalna mašinerija oglašavanja se na neke načine usporava, dok se u drugu ruku i preusmerava, piše AdWeek.