#WakeUpCall: Kako danas budemo radili takva će nam reputacija biti sutra!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Simić Milojević, Client Service Director, V+O Communication.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Pandemija Covid-19 dovela nas je u situaciju da stavimo prst na čelo i da se dobro zamislimo koliko smo generalno fleksibilni u životu i koliko brzo možemo kao pojedinci, ali i društvo da se adaptiramo na novonastale uslove. Mi koji nismo navikli na rad u „kućnoj kancelariji“ stavljeni smo pred izazov kako da završimo sve naše poslovne zadatke koji nas neumitno čekaju i da pritom to ne utiče na naš nivo produktivnosti. Zato je ovo vreme koje nas uči jednoj novoj i drugačijoj samodisciplini.

Ono što sigurno utiče na bolju produktivnost u svakom smislu jeste dobra i konstantna komunikacija. Komunikacija je bila i ostala – prioritet, kako sa svojim timom i klijentima, tako i sa ukućanima. Jer, na kraju dana, svi smo mi ljudi i svima nam je potrebno da znamo da smo tu jedni za druge.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Sada je više nego ikad potrebna briga o zaposlenima – prava, ne formalna – jer, izolacija, u kojoj se svi manje-više nalazimo, ostavlja trag na ličnim i poslovnim planovima ljudi. E, sad, tu ne postoji univerzalni recept koji može da se primeni na sve, ali neke od ideja koje većina kompanija primenjuje u ovoj situaciji mogu da se implementiraju i lokalno kako bi se svakom zaposlenom pružila dodatna sigurnost i ojačala međusobna povezanost. Ovo vreme je perspektiva da se zajednički razvijamo, da napravimo vreme za dodatnu edukaciju, kako bismo sutra spremno uskočili u sve izazove koji nas očekuju po završetku pandemije.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Ova situacija će definitivno ostaviti trag na globalnom nivou, što će se neminovno reflektovati na poslovanje u Srbiji. I o tome će se tek diskutovati. Ali ono o čemu sada treba da razmišljamo su solidarnost i odgovornost. Posao nas koji se bavimo komunikacijama možda nije toliko vidljiv široj javnosti (poput lekara koji su u prvim borbenim redovima – hvala im na tome!), ali je uprkos svemu izuzetno bitan i odgovoran. Zato transparentna i etična komunikacija treba da nam bude prioritet u svim segmentima – prema klijentima, potrošačima, stejkholderima, široj javnosti. Jer, kako danas budemo radili takva će nam reputacija biti sutra.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

4,85 od 5
Loading...

Komentari