Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Ovo je jako dobra prilika za brendove da svojim potrošačima pokažu kakvi su

REGION – Vanja Bertalan, Human CEO i član uprave HURA-e, rekao je da je ovo jako dobra prilika za brendove da svojim potrošačima pokažu kakvi su.

„Svako može biti divan u situaciji obilja. U ovakvim se zeznutim situacijama puno bolje vidi ko je iskren, otvoren, direktan. Ko razume situaciju, prilagođava joj se, ceni svoje potrošače. Ključno je nastaviti graditi odnose, zadržati i stvarati poverenje. Gledajući u istoriju, vidimo da su upravo oni brendovi koji su u razdobljima krize nastavili aktivno i dobro komunicirati većinom izlazili iz njih u boljoj poziciji od konkurencije koja je manje i slabije komunicirala“, rekao je Bertalan.

On je dodao da kriza neće trajati zauvek, kao i da će nakon nje potrošači posmatrati brendove i na osnovi toga kako su se ponašali danas. „Ne samo na temelju toga koliko su oglašavali nego, još važnije, kako su komunicirali. Treba nastaviti ulaganje u komunikaciju koliko god je to moguće, a još važnije, treba prilagoditi poruke i aktivnosti tako da budu u skladu s novom situacijom u kojoj se nalazimo, konkretnije, korisnije. Sada nije vreme za idealizovanje situacije propraćene cvrkutom ptica i leptirićima, već za pokazivanje razumevanja, praktične stvari i direktnu komunikaciju bez pakovanja.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!