Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 278

Svaka kriza je prilika!

0

Promena fokusa ljudi, menjanje prioriteta, nov ugao sagledavanja stvarnosti, prinudna sveopšta digitalizacija, ali i veliki poslovni izazovi ključne su odlike trenutka koji je nastao kao posledica krize izazvane pandemijom. Mihailo Janković, menadžer godine u 2019. i direktor Nectar grupe bio je gost novog online formata „Ask an expert“ Srpske asocijacije menadžera. Razgovor je vodila Jelena Bulatović, izvršna direktorka SAMa.

#AdCast: Prilika za pronalaženje novih načina da se postane (i ostane) svež i uticajan!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Katarinom Lero, regionalnim brend menadžerom za kategoriju žvaka i bombona u kompaniji MARS i jednom od panelista.

Insights vs. Myths. Šta nas stvarno čeka posle Covid19?

Razumevanje kako različite industrije funkcionišu, kako se ponaša i menja potrošač i kako to sve utiče na medije je uvek bilo važno. Međutim, kada se nađemo u nepoznatoj situaciji kao što je ova, razumevanje svih ovih segmenata postaje jos važnije. Kroz ovaj razgovor pokušat će se razbiti neki mitovi o budućnosti, ali i da se iz perspektive različitih industrija i tržišta vidi šta nas stvarno čeka posle Covid19.

Publicis Grupa napravila „Pakt“ sa klijentima!

0

SVET – Publicis je predstavio Pakt, rešenje za poslovne rezultate koju pokreće Epsilonova platforma za upravljanje identitetom i mašinsko učenje.

Odlični primeri COVID-19 brend komunikacije

0

REGION – Poznato je kako upravo krizne situacije odlično filtriraju najbolje (kreativne) komunikacijske profesionalce ili barem slučajeve koje volimo pratiti. U članku o zdravoj konkurenciji pričali smo kako to može odlično izgledati u jedan-na-jedan brend kreativnoj komunikaciji. No, što se događa kad je celi svet okružen pandemijom?

#AdCast: Većina influensera dobro je iskoristila svoj uticaj na publiku tokom vanrednog stanja!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Danilom Badnjarom (Choda), youtuberom i influenserom, koji je jedan od panelista.

#AdCast: Ne mislim da se radi o kraju influencer kampanja, upravo suprotno!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Lanom Bedeković Rosandić, Managing Partner u agenciji ALERT Hrvatska i vlasnica platforme Webinfluential, koja je jedna od panelista.

Velika dela nastaju kod kuće

0

Potrošači očekuju od velikih brendova, više nego od bilo koga drugog, da čine dobre stvari i spremni su da zajedno sa njima učine svet boljim mestom, a Plazma je oduvek imala posebnu ulogu u životima ljudi. Uz nju smo odrastali, sa njom putovali, budili se i išli na spavanje.

Zašto je važna interna komunikacija?

0

Ukoliko bismo sagledali stručne termine i definicije, interna komunikacija se može odrediti kao komunikacija koja se odvija između zaposlenih u jednoj organizaciji ili kompaniji. Međutim, ona je mnogo više od toga. Danas se interna komunikacija smatra jednim od najvažnijih sredstava u uspešnom vođenju kompanije u njenom što boljem pozicioniranju na tržištu. Šta više, svaka kompanija može biti uspešna eksterno samo ukoliko unutar nje postoji isto tako uspešna komunikacija i koordinacija između zaposlenih i rukovodstva.

Milenijalsi i generacija Z od brendova traže akciju u vreme krize

0

SVET – Iako je poslednjih nedelja sprovedeno nekoliko studija s nadom da će se razumeti potrebe potrošača u vreme globalne zdravstvene krize, čini se da mnoge od njih samo odražavaju ono što je očigledno, umesto da stvaraju korisniji okvir kroz koji možemo videti šta se dešava oko nas.