Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 277

The show must go on!

0

REGION – Ove godine Brending konferencija slavi deseto izdanje. Kakva ekonomska kriza je ispred nas, kakav život nas očekuje, kako će se potrošači ponašati, na koji način će se navike menjati, pitanja su kojima se bave trenutno svi svetski umovi.

Degordian prebacuje svoje Detangled edukacije online

0

REGION – Agencija Degordian prošle je godine pokrenula program besplatnih edukacija iz oblasti marketinga pod nazivom Detangled. Dosadašnje edukacije održavale su se u njihovom prostoru u Vukasovićevoj, a svaka od njih beležila je odličan odziv. Zbog situacije uzrokovane pandemijom i Detangled je, poput mnogih drugih evenata, na jedno kratko vreme morao stati.

Komunikacijski laboratorij suosnivač mreže regionalnih agencija SEEnthesis

0

REGION – Komunikacijski laboratorij jedan je od suosnivača nove regionalne mreže SEEnthesis koja okuplja još šest agencija za tržišno komuniciranje s područja jugoistočne Evrope.

Direct Media kreativni tim stvara umetnost

0

Kada izostane sloboda kretanja, rodi se sloboda izražavanja. Kreativci kreću da lutaju ulicama svog kreativnog uma i tada nastaje umetnost. Upravo to na svom instagram nalogu neguje ekipa iz Direct Media kreativnog tima.

Komunikacija u doba #COVID-19

0

Svet se već prilagođava životu u pandemiji – kompanije osmišljavaju nove proizvode prateći promenu navika potrošača, a komunikacija se dominantno seli na online platforme. Ono po čemu se izdvajaju kompanije koje će iz ove situacije izaći kao pobednice su one koje redovno, brzo i efikasno komuniciraju sa svima koji su uključeni u poslovanje.

#WakeUpCall: Zajedno možemo učiniti svet lepšim i boljim!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Delez Srbija, a naša sagovornica ovoga puta bila je Milica Popović, Corporate Communications Manager.

#AdCast: Pohvalio bih one koji su prepoznali ozbiljnost situacije!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za danas 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Milanom Inićem (Yasserstain), youtuberom i jednim od panelista.

Kad spadnu maske!

0

Danas 7. maja u 20 časova, agencija za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications i Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije – ICT Hub, organizovaće još jedan u nizu događaj iz FuckUp Nights edicije, prvi put u online izdanju. Simbolično pod nazivom „Kad spadnu maske“, uspešni profesionalci govoriće bez ulepšavanja i filtera, o radu od kuće u karantinskim uslovima, kao i o ličnim ili poslovnim neuspesima koji su iz toga proizašli.

Oglašivači, vaši potrošači su na medijima – budite tamo!

0

U medijima postoji ogroman prazan prostor koji brendovi treba da iskoriste i približe se svojim potrošačima. Kampanje se uveliko vraćaju, stabilizacija tržišta se očekuje u maju, a na medijima i agencijama je da brendovima obezbede pravu meru kontenta u kojem će oglašivači želeti da plasiraju svoju poruku. Ovo su zaključci šestog po redu DIRECT TALKS From Home webinara.

Uticaj globalne pandemije na oglašavanje

0

Posledice COVID-19 virusa osećaju se u svim industrijama, pa je takav slučaj i sa oglašavanjem. Sredinom marta američki oglašivači su znatno smanjili svoje budžete, sa planom da se smanjenje nastavi i u drugom kvartalu. Aprilska istraživanja kompanije Advertiser Perceptions pokazuju da će promene biti drastičnije od planiranih.

Sudeći po rezultatima istraživanja, ispitanici su nakon mesec dana pandemije shvatili ozbiljnost njenih posledica, pa tako čak 86% smatra da će trenutna situacija imati ogroman uticaj na budžete za oglašavanje u drugom kvartalu. 43% misli da će se taj trend nastaviti i u trećem kvartalu, dok svega 1 od 10 osoba očekuje da će situacija u tom periodu biti bolja. 13% ispitanika smatra da će se posledice osećati i u četvrtom kvartalu

 

 

U istraživanju koje je sprovela firma Interactive Advertising Bureau (IAB) jasno se vide razlike u očekivanjima oglašivača sa jedne i medija sa druge strane. Mediji su očekivali da će budžeti za digitalni marketing opasti 21%, dok ova cifra iz ugla oglašivača iznosi 33%. Mogući razlog ovom neslaganju je što su se prvi fokusirali na ekonomske indikatore (državne mere 65%, stanje na berzi 61%, nastavak poslovanja 57%), dok su drugima u fokusu bili indikatori zasnovani na pandemiji (karantin 65%, državne mere 62%, COVID-19 slučajevi 49%).

 

 

Video kampanje – manji budžeti, ali i dalje dominantne

Video format digitalnih reklama je trebalo da zabeleži veliki porast u pogledu budžeta tokom ove godine u SAD-u, po nekim predviđanjima čak 26.2%. Nova realnost je da će budžeti za ovaj vid reklame tokom prve polovine 2020. godine u najboljem slučaju porasti za 7.8%, a u najgorem opasti za 5.2% u odnosu na isti period prošle godine. To bi u optimističnoj prognozi značilo 3-5 milijardi dolara manju potrošnju.

 

 

  • Tokom prvog kvartala 2020 video reklame su nastavile tendenciju rasta iz prethodnog perioda, pa je potrošnja porasla između 10.5% i 17%.
  • Pretpostavlja se da će budžeti za video kampanje tokom drugog kvartala opasti po godišnjoj stopi od 1.3% do 21%.

 

Obzirom na to da je dugo bio dominantan u odnosu na ostale formate, može se očekivati da će video kampanje pretrpeti najmanje posledice. Pad cena usled pada potražnje za oglašavanjem učiniće video još atraktivnijim vidom oglašavanja u odnosu na statične reklame. Ovo savršeno odgovara oglašivačima od kojih se mnogi, svesni da je u ovom periodu teže ostvariti prodaju, uglavnom fokusiraju na brending kampanje za koje je video i dalje najbolji izbor.

Izvor: Kliping Beograd