Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje će se navike potrošača, usvojene u toku pandemije, zadržati, a koje će uskoro nestati?

Kao rezultat pandemije, potrošači su se prilagodili ovom novom okruženju, pojavila su se nova ponašanja usled bezbednosnih mera.

Koje će se od tih novih navika zadržati i kako brendovi mogu iskoristiti mogućnosti koje ove nove navike donose, možete saznati u novoj Polaris studiji: Polaris COVID-19 – Recovery Plan.

Studiju možete pogledati na linku: http://polaris-see.com/reports/polaris-covid-19-recovery-plan/

Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!