#AdCast: Za razvoj kompanije neohodna je temeljna strategija internih komunikacija!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče šesti po redu #AdCast webinar na temu „Interna komunikacija kao ogledalo kompanije“.

U okviru ovog webinara razgovaralo se na sledeće teme – u kojoj meri su interne komunikacije važne za kompaniju u doba krize; kako motivisati zaposlene da igraju u istom timu; zašto je za svaku kompaniju neohodna jasna strategija upravljanja odnosima sa zaposlenima; koja je (ili koja bi trebalo da bude) uloga menadžera u izgradnji kvalitetnih odnosa među zaposlenima; da li bi kompanije trebale da pričaju istu priču – i eksterno i interno; interne komunikacije u post-kovid društvu.

Zaključak webinara je da je za uspeh i razvoj jedne kompanije neohodna temeljna strategija internih komunikacija, kao i da kompanija ne može za sebe reći da je uspešna ako ima nezadovoljne zaposlene. Panelisti su se složili da su zadovoljni i srećni zaposleni najbolji ambasadori kompanije.

Ceo webinar pogledajte u videu ispod:

Govornici u okviru webinara bili su:
Nemanja Brković, Senior Manager – Communications & Corporate Affairs, Bambi
Biljana Rakić, People and Culture Development, COING/Clockify
Zdenka Beba Dragić, Corporate Communications Manager, Ringier Axel Springer
Tanja Vasojević, Menadžer komunikacija, Delta Holding
Strahinja Bogdanović, HR Director, HEINEKEN Srbija

Moderator webinara bila je Jelena Simić Milojević, Client Service Director, V+O Communication.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari