Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temu – Interna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Tanjom Vasojević, menadžerom komunikacija, Delta Holdinga i jednom od panelista.
Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori kompanije u kojoj rade?
Vrlo je važno istaći da ne postoje određeni zaposleni koji su ambasadori kompanija u kojima rade. Svaki zaposleni je ambasador u svom mikrokosmosu. To neminovno kolektivno “predanje” o kompanijama ima značajan uticaj na njenu reputaciju, ali i suštinu. Svaki zaposleni je, u svom online I offline okruženju, najpouzdaniji izvor istine o tome kako kompanija funkcioniše. Ako želite da ispričate priču svoje kompanije, zaposleni su najbolji pripovedači. Ambasadori-pripovedači ne nastaju pritiskanjem o neophodnosti širenja dobre reči o kompaniiji, već izgradnjom i negovanjem snažne i inspirativne korporativne kulture o kojoj će jedva čekati da govore.
Zašto kompanije ne bi smele da podcene internu komunikaciju?
Ako su kompanije ikada potcenjivale značaj i neophodnost kvalitetne interne komunikacije, ova pandemija ih je sigurno prodrmala iz tog udobnog ali pogrešnog uverenja. Kompanija ne može da raste, razvija se, napreduje, pa čak ni da opstane ukoliko nema zaposlene koji su dobro obavešteni, angažovani i svesni prilika, okruženja i situacije oko njih. Izvor svega toga upravo je interna komunikacija.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.