Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Zadovoljni i srećni zaposleni najbolji su ambasadori kompanije!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temuInterna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Strahinjom Bogdanovićem, direktorom ljudskih resursa kompanije HEINEKEN Srbija i jednim od panelista.

Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori kompanije u kojoj rade?
Zadovoljni i srećni zaposleni su najbolji ambasadori kompanije i za to ne postoji poseban obrazac ponašanja ali smo sigurni da su pored transparentne, redovne i dvosmerne komunikacije, postojanje različitosti i inkluzivna kultura u organizaciji ključ za zadovoljstvo zaposlenih i uspeh jedne kompanije. U takvom okruženju, svi zaposleni, bez obzira na međusobne razlike, pol, godine, način razmišljanja, nacionalnost itd. imaju jednake mogucnosti da na svojstven način daju doprinos i da se razviju i napreduju, a idealno pod jednakim sistemom vrednosti i odgovornostima koje zajedno kao tim definišemo, gajimo i razvijamo.

Kao kompanija čiji uspeh počiva na kvalitetu, poverenju, različitosti i profesionalnom napretku, naša je želja da nas mladi i preduzimljivi ljudi prepoznaju kao poslodavca uz kojeg mogu uspešno da se razvijaju i svojim inovativnim idejama i zalaganjem doprinose našem daljem napretku, a stariji, svojim iskustvom doprinesu daljem razvoju i planovima poslovanja.

Zašto kompanije ne bi smele da podcene internu komunikaciju?
Interna komunikacija je preduslov za dobru klimu u kompaniji, a samim tim i baza za eksternu komunikaciju i stvaranje pozitivnog imidža kompanije. Za kreiranje dobre slike u javnosti, važno je imati kvalitetne i dobro utemeljene interne odnose. Interna komunikacija veoma utiče na zadovoljstvo zaposlenih, a samim tim i produktivnost i razvoj svakog zaposlenog, što se odražava na uspeh celokupnog poslovanja. Poštujući principe ravnopravnosti u komunikaciji sa zaposlenima kao i zabranu diskriminacije, poštujemo individualne različitosti i promovišemo inkluzivnost, i verujemo da pokretačku snagu naše kompanije predstavlja naših više od 300 zaposlenih, koji svojim entuzijazmom, trudom, talentom i znanjem čine osnovni sastojak našeg uspeha.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!