today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Zadovoljni i srećni zaposleni najbolji su ambasadori kompanije!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temuInterna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Strahinjom Bogdanovićem, direktorom ljudskih resursa kompanije HEINEKEN Srbija i jednim od panelista.

Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori kompanije u kojoj rade?
Zadovoljni i srećni zaposleni su najbolji ambasadori kompanije i za to ne postoji poseban obrazac ponašanja ali smo sigurni da su pored transparentne, redovne i dvosmerne komunikacije, postojanje različitosti i inkluzivna kultura u organizaciji ključ za zadovoljstvo zaposlenih i uspeh jedne kompanije. U takvom okruženju, svi zaposleni, bez obzira na međusobne razlike, pol, godine, način razmišljanja, nacionalnost itd. imaju jednake mogucnosti da na svojstven način daju doprinos i da se razviju i napreduju, a idealno pod jednakim sistemom vrednosti i odgovornostima koje zajedno kao tim definišemo, gajimo i razvijamo.

Kao kompanija čiji uspeh počiva na kvalitetu, poverenju, različitosti i profesionalnom napretku, naša je želja da nas mladi i preduzimljivi ljudi prepoznaju kao poslodavca uz kojeg mogu uspešno da se razvijaju i svojim inovativnim idejama i zalaganjem doprinose našem daljem napretku, a stariji, svojim iskustvom doprinesu daljem razvoju i planovima poslovanja.

Zašto kompanije ne bi smele da podcene internu komunikaciju?
Interna komunikacija je preduslov za dobru klimu u kompaniji, a samim tim i baza za eksternu komunikaciju i stvaranje pozitivnog imidža kompanije. Za kreiranje dobre slike u javnosti, važno je imati kvalitetne i dobro utemeljene interne odnose. Interna komunikacija veoma utiče na zadovoljstvo zaposlenih, a samim tim i produktivnost i razvoj svakog zaposlenog, što se odražava na uspeh celokupnog poslovanja. Poštujući principe ravnopravnosti u komunikaciji sa zaposlenima kao i zabranu diskriminacije, poštujemo individualne različitosti i promovišemo inkluzivnost, i verujemo da pokretačku snagu naše kompanije predstavlja naših više od 300 zaposlenih, koji svojim entuzijazmom, trudom, talentom i znanjem čine osnovni sastojak našeg uspeha.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!