Više nemam sumnje da je budućnost korporativnih komunikacija u društvenoj odgovornosti.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Više nemam sumnje da je budućnost korporativnih komunikacija u društvenoj odgovornosti.
Globalna situacija koja je nastala usled pojave i širenja virusa Covid -19 uzdrmala je, a čini se da će tek uzdrmati gotovo sve industrije širom sveta. Neke su pogođene već u prvom mahu, dok će druge naknadno osetiti posledice. Izvesno je da će svi sektori morati da ponovo procene svoje strategije i spremnost da odgovore krizama promenom biznis modela i odgovorajućim stepenom digitalne transformacije. Jedna od oblasti koja je pogođena jeste organizovanje događaja.
Brendovi će svoje probleme, bilo da su oni nastali pre ili posle korone, rešavati u novoj komunikaciji sa mlađim generacijama. Virtuelni eventi postaju must u strategijama.
REGION – Detaljna analiza tržišta i dugoročno planiranje su kvaliteti neophodni za razvoj brendova i izradu njihovih marketinških strategija. Međutim, ponekad ipak nastupi vreme u kojem su od pomenutih kvaliteta bitniji intuicija, brzina reakcije, hrabrost i odlučnost.
Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče četvrti po redu #AdCast webinar na temu „Human Experience u post-kovid društvu“.
Dell Tehnologije imaju za cilj da kreiraju povezano radno okruženje (eng. Connected Workplace) kako bi osigurali svakodnevni kontinuitet poslovanja. Verujemo da rad na daljinu može da osnaži veću produktivnost uzimajući u obzir bilo koje mesto rada, da može da omogući dosledno iskustvo za korisnike i IT, kao i da obezbedi sigurnost korisnika i proširi je na kućnu kancelariju u svakom trenutku.
Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom realizovali smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje su naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Nectar, a naša sagovornica ovoga puta bila je Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija.
REGION – Turistička sezona se bliži, pokreću se nove kampanje, postojeće su se već dobro zahuktale, a mnogi već počinju planirati dugoočekivani godišnji odmor. Tako nekako bi izgledao tipičan maj, no ova je godina sve samo ne tipična.
Generacija Z već je izazvala ozbiljne zemljotrese u marketinškoj komunikaciji i percipirala poziciju advertajzinga u budućnosti, ali pravi izazov donose njihovi naslednici – nova generacija nazvana Alfa.
Usled novonastalih okolnosti uzrokovanih širenjem pandemije COVID-19, članovi Effie organizacionog odbora zajedno sa predsednikom i potpredsednicom Effie žirija, a uz konsultovanje sa Effie Worldwide predstavnicima, jednoglasno su doneli odluku o odlaganju Festivala za narednu godinu.