today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ulaganje u digitalno oglašavanja ostvarilo rast od 27,09% u odnosu na 2018.

Juče su u okviru, online sastanka IAB Serbia, prezentovani su ovogodišnji rezultati izveštaja AdEx Benchmark, a sve je bilo ispraćeno i panel diskusijom u okviru koje su predstavnici agencija, članica IAB Serbia, prokomentarisali najznačajnije elemente izveštaja.

U 2019. godini potrošili smo 47,05 milona evra, ostvarivši rast od 27,09% u odnosu na 2018. godinu, a predstavljajući ključne segmente, AdEx istraživanje otkriva nam i ukupnu potrošnju:
1. Display (€31,75 miliona / rast 22,8%)
2. Paid Search (€6,7 miliona / rast 26,4%)
3. Classifieds and Directories (€6,2 miliona / rast 71,2%)

Ovogodišnji rast najveći je zabeležen u prethodnih devet godina koliko se ovo istraživanje sprovodi.

Mobilno oglašavanje beleži najveći rast u protekloj godini – 60% u odnosu na prethodno istraživanje, a prati ga video oglašavanje sa porastom od 45,67%.
Kada govorimo o Social Media Marketingu, vrednost iznosi 11.79 miliona eur, od čega je čak 10.17 miliona uloženo u oglašavanje na Facebook i Instagram platformama. Iza njih se nalazi LinkedIn koji u prethodnoj godini zauzima značajniju poziciju na našem tržištu, a samim tim i beleži se i rast ulaganja u oglašavanje. U izveštaj ušli su i podaci o oglašavanju na VIBER-u, Twitter-u i Snapchat-u.

Jedini pad odnosi se na vrednost Local Display tržišta i on iznosi 4% u odnosu na prethodno istraživanje.

Iako nas ovakav trend verovatno neće očekivati i naredne godine uzimajući u obzir aktuelne okolnosti, svakako je pohvalan jak rast vrednosti celokupnog tržišta. Činjenica je da industrija digitalnog oglasavanja poseduje sve predizpozicije da se i dalje širi i da postaje sve korišćeniji metod za širu privredu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!