today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Velike kadrovske promene u Pristop Slovenija!

REGION – U skladu sa strategijom pametne integracije Grupe, koju su u Pristopu usvojili prošle godine, vođenje centra za tržišno komuniciranje preuzima partnerka i članica uprave Ula Spindler, koja će na ovoj poziciji zameniti Petru Muth Zupanc. Nakon više godina, s mesta kreativnog direktora odlazi Aljoša Bagola, a u Pristop dolazi Mirka Modrinić koja je do sada bila kreativna direktorka agencije Imago Bold.

Ula Spindler, kao partnerka sa dve decenije iskustva u vođenju interdisciplinarnih ekipa stručnjaka, u novoj ulozi treba da obezbedi stabilno upravljanje i razvoj najvećeg centra unutar Pristop Grupe i u skladu sa strategijom integracije jače poveže ključne delove tržišnih komunikacija – digitalno komuniciranje i marketing, sadržajni marketing, strateške odnose s javnostima i iskustvenog marketinga te događaja.

Nova kreativna direktorka Mirka Modrinić, sticala je iskustvo kao vođa kreativnih timova u različitim agencijama i za vodeće brendove u regiji kreirala efikasne priče. Dobitnica je brojnih domaćih i međunarodnih nagrada, a deo kreativne ekipe Pristopa postaje 1. juna.

Sa mesta kreativnog direktora Pristopa odlazi Aljoša Bagola koji je pre dve godine predao funkciju vođenja kreativne ekipe i postupno počeo smanjivati obim svog rada te postavljati temelje za nastavak poslovnog puta izvan sveta oglašavanja. Ostaće spoljni saradnik ekipe tržišnog komuniciranja u Pristopu. “Nakon gotovo dvadeset godina rada u Pristopu odlučio sam se za samostalan put. To neće biti više posao isključivo oglašivačke prirode jer u središte dolazi držanje predavanja, pisanje knjiga, kreativno savetovanje i obrazovanje. Dvadeset godina biti deo tako izuzetne agencije i imati mogućnost učestvovati u kreiranju velikih kampanja, za mene je bila velika privilegija i zato sam srećan da saradnju na odabranim projektima nastavljamo u dobrim odnosima,” kazao je Aljoša Bagola.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!