today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nike ponovo pomera granice advertising industrije!

SVET – Kompanija Nike ponovo je napravila iskorak, zauzela stav i pomerila granice advertising industrije.

Reklama u trajanju od 60 sekundi pod nazivom „Barem jednom, nemojte to uraditi“, koju potpisuje agencija Wieden + Kennedy Portland, u središte pažnje postavlja rasizam, sa jednostavnim ali moćnim izjavama: „Nemojte se pretvarati da nema problema u Americi.“
„Ne okrećite leđa rasizmu.“
„Ne prihvatajte da se oduzimaju nedužni životi.“
„Ne opravdavajte ovo.“
„Nemojte samo sediti i ćutati.“

Reklama je lansirana u petak, kada su se širom Amerike održavali protesti pod nazivom „Black Lives Matter.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!