Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nike ponovo pomera granice advertising industrije!

SVET – Kompanija Nike ponovo je napravila iskorak, zauzela stav i pomerila granice advertising industrije.

Reklama u trajanju od 60 sekundi pod nazivom „Barem jednom, nemojte to uraditi“, koju potpisuje agencija Wieden + Kennedy Portland, u središte pažnje postavlja rasizam, sa jednostavnim ali moćnim izjavama: „Nemojte se pretvarati da nema problema u Americi.“
„Ne okrećite leđa rasizmu.“
„Ne prihvatajte da se oduzimaju nedužni životi.“
„Ne opravdavajte ovo.“
„Nemojte samo sediti i ćutati.“

Reklama je lansirana u petak, kada su se širom Amerike održavali protesti pod nazivom „Black Lives Matter.“

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!