today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona potvrdilo učešće na #izazov2020!

Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“, počinje sutra u 12h. Svoje učešće na online forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.

Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director u Dentsu Aegis Network. Ona će govoriti na temu “Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation”, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.

Glavne zvezde foruma IZAZOV 2020 su Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA). Tokom karijere osvojili su brojne međunarodne nagrade, uključujući 23 nagrade na Cannes Lions festivalu, od toga 7 zlatnih lavova, kao i nagrade D&AD, One Show, Clios… Oni su tim koji je osmislio i realizovao jednu od najzapaženijih kampanja za Burger King – The Moldy Whopper. The Drum proglasio ih je, ove godine, jednim od najcenjenijih i najnagrađivanijih globalnih kreativnih direktora. Oni će u velikom stilu zatvoriti ovogodišnji forum, a govoriće na temu “Fortune favors the mold!”

Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Novina je mogućnost organizacije sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica i teambuilding. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije događaja u Srbiji, a okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!